سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سورنا توپولی

عکسهای جدید

1391/4/4 17:56
نویسنده : یاسمین
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های گل پسر تو این چند روزه

راستی نتونستم از پیشرفت هاش بگم یا حرفایی که میزنه

تو این مدت پسرم 6 تا دندون دیگه در آورده تو یه روز 3تا باهم در آوردتعجب

دیگه اینکه خاله میترا بهش گفت ای قرتی اونم بلافاصله پشت سرش تکرار کرد از اون روز به بعد راه میره و به همه میگه ای قیتی(قرتی)

به باباش هم میگه قیتی بابا

یه چیز خنده دار به دمپایی میگه ک کو نمی دونم چرا؟ ولی حتی بهش میگم بگو دم_پایی میگه ک_کوقهقهه 

راستی دوبار هم پارک رفته یکبار با همدیگه یکبار هم امروز با باباش رفته چون من کار داشتم نتونستم باهاش برم

خب بریم سراغ عکسا

ادامه لطفا....


تن

مخت

لب

کمن

دا

عغغ

رطز

ممنون که به ما سر میزنید ما واسه ند روز داریم میریم شیراز و جمعه برمیگردیم

دوستون داریم ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:21
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .


سلام
ممنون از دعوتتون حتما میام
nazii
4 اردیبهشت 91 22:44
ای جوونم.فداش بشم من که هر چی میخوره تعارف هم میکنه عسیییییسم
قربون پسمل قرتیت جیگر
پسرمون فعاله هااا... 3تا دندون با هم؟؟؟؟
ماشا...


آره خاله نازی پسرم خیلی آقا شده
واقعا هم خیلی قرتیه به قول خودش قیتی
yalda
5 اردیبهشت 91 15:28
nazi azizam


جیگرتو خاله جون
مادر کوثر
11 اردیبهشت 91 6:47


دندونات مبارررررررررررک
همیشه به پارک و شادی عزیزم
ک - کو گفتنتو عشقههههههههه
کوثر منم وقتی نی نی بود به سیب میگفت دیپخ و در یه روز 4 تا دندون با هم دراورد که تا یه هفته کارش جیغ و گریه بود


مرررررررررسی خاله جون
قربون گل دخترمون از الانش معلومه که از اون شیرین زبونای جیگر بوده مخصوصا که دخترم هست و دختر بچه ها خیلی شیرینن
مامان متین وکسرا
12 اردیبهشت 91 0:57
سلام من و شما جامون تو شهری که زندگی می کنیم عوض شده چه جالب که شما لامردین . شما رولینک کردم شما هم دوست داشتید...


سلام
جدا؟پس شما لامردی هستین ولی شیراز زندگی می کنین؟
شما آدرس وبتون رو واسه من نذاشتین که من بتونم لینکتون کنم
حتما برام آدرس وبتون رو بزارید ممنونم