سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

سورنا توپولی

کللی عکسای قدیمی

1391/11/25 2:27
نویسنده : یاسمین
2,582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمون

ما این چند روز تعطیلی رو حسابی سرگرم بودیم 

مامان اینا اومده بودند و خیلی هم به همه ی ما خوش گذشت

الان دو روزه که رفتند البته من خاله یلدا رو نگه داشتم پیش خودم تا با خودم برش گردونم

امروز هم منای عزیزم اومد و ناخنای منو به قول سورنا گشنگ(قشنگ!) کرد و امشب هم رفتیم خونه ی راضیه جونم که خیلی خوش گذشت

بابای امید یه سرسره ی کوچولو واسه خونه خریده که ماشالا به جونش امید امشب یه سره باهاش بازی میکرد و خسته نمی شد اما سورنا خیلی لذت نمی برد شاید چون مریضه و یه کم بی حاله اینجور بود

آخه پسرم هنوز خوب نشده و باز بردیمش دکتر و فقط دارو هاش رو تغییر داد

اشتها که کلا نداره و بچه ام نصف شده

این چند وقت هم کلی با خاله یلداش بازی کرده

اما خبر بعدی ما بازم سفرهای هفتگی مون شروع شد

یعنی به جان خودم از هرچی ماشین و مسافرته داره حالم بد میشه

فردا صبح زود میریم شیراز بعد از ناهار بابا کامبیز میره تهران تا پنج شنبه رو پیش مامان و بابا باشه آخه جمعه راهی حج هستند البته برای 5امین بار میرن واسه همین ما دیگه برای بدرقه نمیریم چون مسافت زیاده و حسابی خسته کننده میشه

ایشالا دوشنبه بر میگردیم چون بابایی شنبه و یکشنبه کلاس داره

امیدوارم من بتونم این دوسال اول درس خوندن بابایی طاقت بیارم چون واقعا دارم کم میارم

خب بگذریم بریم سراغ یه سری عکس که من کلی وقته گرفتمشون اما خونه نیستم که بتونم بزارم رو وب

عکسا ادامه ی مطلب عزیزانقلب

اول از همه این عکسه رو میزارم چون مال خیلی وقت پیشه

خونه

این یکی قابل توجه خاله بارانه خاله جون پسرم دیگه با صندلی صورتیه کاری نداره براش کوچولو شده با این صندلی گنده هه بازی می کنه جدیدا

بچه ام تنوع طلبه کلاکلافه

صندلی

اینجا پسرم شدیدا درگیر بود با نارنگی پوست کندن و با داداشی نشسته بودن نارنگی می خوردن قلب

نارنگی

قربون اون قیافه ات برم من با لبات جوجوی منبغل

نارنگی

میدونید که امسال چون مادربزرگم فوت شدن و موقع تولد سورنا بود ما نتونستیم براش جشن بگیریم واسه همین ماه بعدش خودم یه کیک براش پختم و ازش عکس گرفتمدل شکسته

خیلی دلم می خواست یه جشن خوب براش بگیرم ایشالا سال دیگه جبران می کنم پسر گلم عاشقتم مامان جونقلب

اینجا در حال فوت کردن بود

تولد

اینجا در حال تعجب کردن که چرا فقط یکی از شمع ها خاموش شد؟!خنده

تولد

این عکس مال کیشه

اینو بگم که تو کیش از بس من در حال فرار از سورنا جون بودم(چون می خواستم خرید کنمنیشخند) فقط موقع غذا خوردن می دیدمش و بقیه ی مواقع با بابایی بود واسه همین یا تو عکسای دسته جمعیه یا عکس خاصی ندارم ازش

این چند تا بد نبود گفتم براش بزارم

کشتی

اینجا رستوران رو کشتی بود با موسیقی زنده که خیلی خوش گذشت

این یکی هم مال رستوران هتله کلا بدون شرحه خودتون ببینید در مواقعی که مجبور بود بشینه اینجوری شیطونی می کرد

نمک

نمک

نمک

یعنی جان خودم من عاشق اون لبخند پیروزیم که رو لباشه با اون برق شیطنت که تو نگاهشه

خب از این روزاش بگم:

من تو آشپزخونه ام صدایی ازش نمیات می گم سورنا جووووووون؟

بدو بدو میات میگه:جونم؟ مامان جون جونم؟

میگم:قربون جونت برم عاشقتم گل پسرم

میگه خاااااااااااله خاله یلدااااا خودت بیا

خاله یلدا:جونم؟کجا بیام؟

سورنا: بیا پیش خودم با من بازی بوکون(بازی کن)

یعنی عاشق لهجه اشم که میکس شده شدیدا از گیلکی و شیرازی و تهرانی و همه رو با هم داره کلا

عاشق شیر خوردن موقع خوابه یعنی دراز بکشه و بخوره برای همین مجبوریم موقع خواب تو شیشه بهش شیر بدیم 

آب پرتقال و شیر کاکائو خیلی دوست داره و مثل همه ی بچه ها عاشق شکلاته

و البته مارشملون هم خیلی دوست داره و بهش میگه ماشتالو!!!

اسپایدر من:استایدر من

باب اسفنجی:استنجی

پاتریک:پاتییک

شرک:شلک و البته خر شلک

انگری بردز:انگی بدز این یکی رو عاشقشونه و انواعشون رو هم میشناسه و اینکه چه کاری انجام میدن

با غذا میونه ای نداره اما خورشتا رو دوست داره مخصوصا خورشت بادمجون(مثل خودمنیشخند) و البته آب مرغ هم خیلی دوست داره

سوپ رو خوب می خوره اگه قرار باشه که پلو بخوره هم خالی می خوره

تخم مرغ خیلی دوست داره و بیشتر مواقع برای صبحانه می خوره البته بدون نون

خب دیگه چیزی یادم نمیات

آهان موقع خواب حتما باید با گوش من بازی کنه تا خوابش ببره

تموم شد دیگه

خب پیشاپیش می خوام روز ولنتاین رو به همه تبریک بگم از نظر من ولنتاین فقط مربوط به زن و مرد عاشق نیست مال همه ی کساییه که دوسشون داریم

بیاین تا دیر نشده به کسایی که دوسشون داریم بگیم دوستت دارم شاید زندگی فرصت زیادی برای گفتنش بهمون نده

دوستون دارم

زود میام

دلم براتون تنگ میشه

بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ترانه
30 بهمن 91 16:19
ماشاله بزرگ شده و ناز هوارتا بوس


ممنون خاله جون
بووووووووس
فروغ
6 اسفند 91 12:28
سلااام یاسمین گلی خوبی جیجلم؟نبینم سورنا مریض باشه هنوز خوب نشده؟ عکسا خیلی بامزه بود مرسیییییی عزییییییییزم چه کیک خوشمزه ای درست کردی دهنم آب افتاد


سلام عزیزم مرسی قربونت برم نه دوباره مریض شده
مرسی عروسکم چشات قشنگ می بینه
مرسی قربونت برم جات خالی بود عزیزم بوووووووس
ستاره زندگی
7 اسفند 91 23:36
سلام مامانی
حال تون بهتر شده؟؟
ماشالله به این پسر شیطون وبا نمک


سلام عزیزم ممنون ایشالا زودتر بهتر میشم مرسی که به یادمی دوستم
مرسی خاله جون :-*:-*:-*
ستاره زندگی
12 اسفند 91 14:24
مامانی شما هم به این مسابقه دعوت شدید


ممنون عزیزم اما چجوری باید توش شرکت کنیم من کامل در جریانش نیستم که
نگین مامان رادین
16 اسفند 91 13:47
مطمئنا الان خوب خوب خوب شدی و داری شیطونی میکنی فدلم براتون تگ شده زود بیاید هرجا که هستید شاد باشید


آره خاله جون خدا رو شکر خوب خوب شدمرسی که به یادمونید ما هم دلتنگتونیم
پسر گلمو ببوس عزیزم
مامان نازنين زهرا
18 اسفند 91 14:47
lعزيزم ان شا الله كه زودتر بهتر ميشه.عكساشم خيلي قشنگ شده.ممنون كه به من سر زديد.


ممنون عزیزم خدا رو شکر خوبه دیگه دخمل گلمو ببوس
مادر کوثر
20 اسفند 91 16:19


عزیزممممممممممم. سورنای ناز و شیرینم
هر چی میخوره نوش جوووووونش
عکساش هم خوشمل بود
ای وروجک


مرسی خاله جون لطف دارید
چشات قشنگه گلم:-*:-*:-*:-*:-*
مادر کوثر
25 اسفند 91 21:22
سلام عزیزم

پیشاپیش سال نو مبارک

با آخرین پست سال 91 به روزیم


سلام عزیزم ببخش که با تاخیر جواب میدم
ممنونم سال نوی شما هم مبارک باشه تیشالا که سال خوب و شادی براتون باشه
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:16
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93



سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک باشه وای سارا جون چقدر عکس خشگلی بود
ممنون گلم
مامان متین وکسرا
28 اسفند 91 21:38
عیدتااااااااان مبااااااااارک


سلام عزیزم
ممنون عید شما هم مبارک
مامان آروین
3 فروردین 92 13:08
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی ...
بهارتان مبارک


سلام عزیزم
ممنون سال نوی شما هم مبارک باشه
آروینمو ببوس
ღ خاله باران ღ
16 فروردین 92 21:04
سلام

یاسی جونم من دلم برات تنگ شده..کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی هر جا هستی خوب و خوش باشیییییییییییییییییییییید..سورنا جونم را ببوسش...مواظب خودتون باششششششششششششششششش...


سلام بارانم
منم دلم برات تنگ شده بود یه عالمه عزیزم
همه اش تو سفر طبق معمول
مرسی از اینکه همیشه به یادمون هستی و ممنون از دعاهای خوبی دوست مهربونم
میام پیشت
حسین
17 شهریور 93 15:26
از اسم سورنا خوشم میاد
یاسمین
پاسخ
ممنونم