سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سورنا توپولی

چند تا عکس از سورنا

1391/4/4 18:10
نویسنده : یاسمین
614 بازدید
اشتراک گذاری

اینم دو تا عکس از پسری

قربونش برم تا بهش میگم بیا ازت عکس بگیرم

سریع میره این صندلی رو که از حمام آورده تعجب و همیشه روش میشینه و برنامه کودک نگاه میکنه رو میاره و روش میشینه میگه عسک(همانا عکس)

و بدون اینکه لبخند بزنه (حالا من هرچقدر می خوام خودمو خفه کنم بگم سورنا جونی بخند مامان) معصومانه زل میزنه تو دوربین بعد تا میگیرم(گاهی اوقاتم هنوز نگرفتم)میات میگه ببینم؟

سوری

میبینید چقدر لباسش کثیفه؟

داشته بقول کوثر جون لازانونا می خورده نمیومد لباسش رو عوض کنم

تازه شانس آوردین اجازه داد صورتشو و دستاشو بشورم وگرنه نمی دونید چی شده بود؟!نیشخند

اینم یه عکس دیگه که سوار موتورش بابا جونی ازش گرفته

سر

این یکی رو نمی خواستم بزارم چون هرکاری کردم نذاشتن عکسه خوبی از آب در بیات

من 20 تا عکس گرفتم تازه این خوبه اشه

دلم نمیات نزارم آخه صحنه ی جالبی بود کلی خندیدیم

رازی

اینجا خونه ی راضیه جونم بودیم این دو تا پسر شیطون(سورنا و امید) بعد از کلی بازی که خیلی خسته شده بودن هی رو پای هم دراز می کشیدن

وقتی امید میرفت رو پای سورنا می خوابید هی سورنا سرش و دهنش رو ماچ میکرد ما هم از خنده غش کرده بودیم

خیلی جالب بود

ممنون که اومدین دوستان بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر کوثر
4 تیر 91 19:22
وای لازانونا نوش جووووووووووونششششششششش
حرکات اون دوتا قند عسل هم خیلی دوس داشتنی بود


قربونت برم ممنونم
آره خیلی شیطونن
.نینی گوگولی nazii
4 تیر 91 20:19
ای جونم سورنا جون مهربون و با محبت مثل مامییش
درک میکنم چون حودمم هر دفعه به طور متوسط از 20 عکس 3عکس سالم از آرشن در دوربین دارم


لطف داری قشنگم
آره به خدا گرفتار شدیم از دست این پسره
مادر کوثر
5 تیر 91 12:38

مرسی از لطف و محبتت


قربونت عزیزم
مامان ترانه
7 تیر 91 14:50
ماشالله مردی شده سورنا گلی
خدا حفظش کنه


ممنون خاله جون لطف دارید
مادر کوثر
7 تیر 91 16:38
سلام عزیزم
چه خبر از مهمونا و مهمون داری
زود باش کدبانوگری هاتو بریز رو سایت تا ما هم بهره مند بشیم. بوس بوس


سلام عزیزم مرسی همه خوبیم
حتما میزارم عکس گرفتم ازشون ولی ببخشید که الان فرصت ندارم
میام میزارم