سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سورنا توپولی

خبر خوب

1391/4/4 17:56
نویسنده : یاسمین
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام

من امروز خیلی خوشحالم 

چرا؟؟!!!

چون دوست خوبم بن رو بعد از تقریبا 4 ماه میبینم

نمی دونم یادتون هست یا نه ولی بن و آقای شمس رفته بودن واسه زندگی سوئد

خب الان تو تعطیلات دانشجوهای اونجاست و استاد عزیزم آقای شمس هم واه تعطیلات اومدن شیراز و چون چند تا کار و کلاس لامرد دارن امشب دارن میان

راستش قضیه اینه که چند روز پیش اومدن شیراز و قبل از اینکه بیان بن از من پرسید چی می خوای برات بیارم و منم چون همیشه عاشق درست کردن غذاهای مختلفم و البته علاقه ی شدیدی به غذاهای آسیای شرقی دارم....

از بن خواستم که برام جلبک دریایی بیاره چون تو ایران جایی ندیدم(اگه دوستان می دونن جایی هست که گیر من بیات بگید لطفا تهران یا شیراز فرقی نمی کنه) واسه سوشی

اونم گفت حتما میارم و برنج مخصوص ژآپنی می خوات اونم برات میارم و نودل ژآپنی هم برات میارم

منم کلی خوشحال بودم تا

تا اینکه چند روز پیش که اومدن زنگ زد و گفت:وقتی از فرودگاه استامبول اومدیم ایران یکی از ساک هامون جا مونده دست بر قضا همون ساکی که سوغاتی های من بوده ولی سوغاتی های کامبیز و سورنا اومده وقت تمام

من بیچاره می بینید شانسم رو؟

بن گفت به حسین گفتم یاسی بد شانسه ولی سورنا خوش شانسه

گفتم به قول عباس(دوستم و شوهر مونا جونم) بز من قبل از خودم حرکت میکنه

خلاصه خود بن کلی ناراحت بود و منم گفتم بی خیال برای من مهم خودتی(و واقعا هم همینطوره کلی دلم براش تنگ شده)

تا اینکه امروز زنگ زد و گفت من با حسین امشب میام لامرد

من از خوشحالی جیغ کشیدم بعد گفت راستی وسایل لازم برای منوی سوشی رو هم داریماااا

گفتم مه ساکتون رو پیدا کردین؟گفت آره دیروز رسیده

یوهووووووو منم کلی خوشحال شدم

بالاخره بن رو میبینم

امشب می رسن

حالا عکس چند تا کیکی رو براتون میزارم که تو این مدت با مونا جونم(خواهر آرش که تازه عروسی کرده و به جمع ما در لامرد پیوسته) درست کردیم رو میزارم براتون

فقط اینکه ما حرفه ای نیستیما پس بهمون نخندین اینا رو واسه اینکه روحیه ی هردومون خراب بود و حوصله مون سر میرفت درست کردیم تا کمتر فکر کنیم

عکسا کو؟

تو ادامه است دیگهنیشخند

کیک

کیک

این یکی

کیک

کیک

اینم دوتا

کیک

کیک

اینم سه تا

البته ببخشیدا که یه کم کج و کوله شده هاخجالت

وارد نبودیم

آهان این دیروز ناهار درست کرده بودم

نودل تایلندی_کره ای که از بن عزیزم یاد گرفتم و خیلی هم خوشمزه است

نودل

اگه فکر کردین که یه وقت دوست دارید  امتحانش کنید بگید تا براتو دستور پختش رو بزارمزبان

ممنون از وقتتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مادر کوثر
4 تیر 91 19:16
وای چه با هیجان و پرشور نوشتی مامانیییییییییی
خداروشکر که سوغاتی شما هم میرسهههههههه
چه کیک های باحالیییییییییی
خب دستور اون نودل تایلندی کره ای هم بذار ببینیم چجوریه؟
مرسیییییییییی

جدا؟مرسی دوست جونم^^
آره خودمم خیلی خوشحالم
واقعا کیکا خوب بودن؟!آخه قیلفه هاشون اونی که می خواستیم نشد
حتما میزارم براتون چشم

.نینی گوگولی nazii
4 تیر 91 20:15
واااااااااااای یااااااااااسی جووونم یه عالمه دهنم آب افتاد منم نودل سوشی کیمچی چاپ استیک از همششوووووووووون میخواااااااااااااااااااام:
S
و در مورد کیییییییک هااا : اییییول یاسی کد بانو ودوستان

اگه بدونم دوست داری برات موادش رو میارم این سری درست میکنم
می خوای؟
حتما میارم برات
کیکا هم بد نشد ولی اونجوری که دوست داشتم هم نشد
يه دوست
5 تیر 91 0:22
خداراشكر.انشاالله كه هميشه ايام به كام باشه


ممنونم از این که به من لطف دارید و به وب من سر می زنید و نظر میزارید
شما وب ندارید منم بتونم جبران کنم؟!
يه دوست
5 تیر 91 15:20
فعلاكه نه ولى اگه ساختم خبرميدم .موفق باشى


ممنون
منتظرم
خاله باران
5 تیر 91 20:38
پس سورناش کو؟
خوشحالم که با آشپزی بهتر بودی؟



ببخشید خاله جون تو آپ بعدیه
ممنونم مرسی عزیزم از لطفت
فروغ
6 تیر 91 17:00
عزیز دلم خوشحالم که از تنهایی بیرون اومدی و روحیه گرفتی به خاطر بن.امیدوارم همیشه شاد باشی ما هم شاد شیم.
وااااااااااااااااااااااااااااااااای چه چیزایه خوشمزه ای
من قرص اشتها آور خوردم.....چرا مارو تو این موقعیت قرار میدی کدبانو؟حالا من چیکار کنم؟

قربونت برم عزیزم لطف داری
جدا؟هنوز قرص می خوری تو؟
بیا خونمون تا برات درست کنم جیگرم
فروغ
8 تیر 91 13:48
آره توی امتحانا غذاخوردنم بد میشه جیجلم.....چچچچچچچشششششم


آخییییییی مواظب خودت باش عزیزم