سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سورنا توپولی

من برگشتم

1391/4/4 17:55
نویسنده : یاسمین
883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من بعد از خیلی وقت اومدم دوباره

می خوام چند تا عکس که از سورنا گرفتم رو براتون بزارم

ممنونم که تو این مدت تنهام نذاشتین

از همه ی دوستام ممنونم مادر کوثر جون عزیزم

نگین عزیز

نازی قشنگم و.... بقیه دوستان مرسی از لطفتون و 

دیگه هیچی اینم عکسای سوونا

تو ادمه است البته

 

سوری

اینم همین الان ازش گرفتم کل خونه رو ریخته بهم

نا

البته بدون اینکه گوشیه مامان یاسی رو بگیره اینجا ننشستا

مرسی که اومدین

سعی می کنم از این به بعد بیشتر آپ کنمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مادر کوثر
3 تیر 91 16:25
واااااااااااای سلام مامانیییییییییییییییی
خوش اومدی
دلمون برای حرفات و عکسای خوبتون تنگ شده بود
سورنای من چقدر بزرگ شدههههههههه


سلام گلم
منم همینطور دلم براتون تنگ شده بود ببخشید دیگه
مرسی خاله جون
مادر کوثر
3 تیر 91 16:25
مامانیه گل از حضورت بسیار ممنونم
مرسی که همیشه با نظرات خوبت شادمون میکنی
دوستت داریم

وظیفه است عزیزم
خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم و خوشحالم که شاد هستید
منم دوستون دارم
مادر کوثر
3 تیر 91 16:26
در ضمن الان یه پست جدید گذاشتم
بدو بیا تا بیات نشده
اگه زود بیای بازم تو لیست نظرات اول میشی


فکر کنم دیر برسم ولی حتما میام
آخه الان تازه دیدم
سپیده
3 تیر 91 16:29
اخی. ناناز.
سلام . به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید.
خانمی یه سوال؟ این تاپشو به چی وصل کردی؟ به سقف اتاق؟


سلام
مرسی حتما میام
نه عزیزم اول یه بارفیکس وصل کردم به ورودیه اتاق بعد تاب رو ازش آویزون کردم
فروغ
3 تیر 91 19:34
الهی بگردم..... چه جیجلم بزرگ شده ماشالا...توی عکس وسطیه چه بامزه و چلوندنی شدی سووووووولنا.... چقدر وقته ندیدمتون


خدا نکنه عروسکم
آره شما خیلی وقته ندیدینش خیلی بزرگ شده
کلی از کلمه ها رو هم میگه
دلم برات خیییییلی تنگ شده فروغی
.نینی گوگولیnazii
3 تیر 91 20:34
ای دون ای دون جونم سورنا توپولی خودم که واسه خودش مررردی شده جییییگرم
یه عالمه بزن به تخته ماشا...
یه عالمه هم خوشششحالم که آپ کردی دوباره و تو وبلاگ بچه ها دوباره میای
دلم براتوون یه عالمه تنگ شده
امتحانا بالا خره تموووووووووووووم شد


قربونت برم نازی جیگر
مرسی عزیزم
دارم سعی میکنم شرایط رو برای خودم بهتر کنم
منم دلم براتون تنگ شده قول میدم میام پیشت با کلی سریال جدید))
واقعا امتحاناتت تموم شد؟
خدا رو شکر
موفق باشی عزیزم
خاله باران
5 تیر 91 20:34
خئب راست می گه مامان عسک.
جانم احساس مردی میکنه رو این صندلی.اخه پاهاش به زمین میرسه.همه اون صندلی ها بدند....خاله اییییییییی


قربون لطفت عزیزم از طرف سورنا