سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

سورنا توپولی

سری اول عکسای سفر

1391/11/19 18:56
نویسنده : یاسمین
1,523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

ما امروز مهمونای عزیزی داریم که خیلی هم دوسشون داریرم

البته تازه الان حرکت کردن و تقریبا ساعت 11 شب میرسن ولی خب بازم خوبه

آهان هنوز نگفتم کی می خوات بیات

مامان و بابای گل من با هر دو تا داداشام

خدایی شاهین رو خیلی وقته که ندیدیم و دلم براش یه ذره شده

خب یه سری عکس از سفر گذاشتم 

ادامه ی مطلب لطفاماچ

دریا

لب دریای شمال تو زمستون خیلی خوب بود جای همه خالی

هوا عالی بود و سورنا هم کلی کیف کرد و بازی کرد

منم کلی در آرامش و خلوتی دریا رو نگاه کردم و به صداش گوش کردم

دریا

دریا

دریا

چون هوا سرد بود بیرون رفتنا با ماشین بود بیشتر خیلی عکس نتونستم از سورنا جونم بگیرم

موقع برگشت هم کللللی برف میومد که همه جا رو سفید کرده بود و خیلی قشنگ بود همه جا

برف

درختهای کاج از نزدیک خیلی قشنگ بودن مثل درخت کریسمس توی کارتونا بودن

و از دور هم جنگلشون مثل یه کیک مغز پسته ایه بزرگ بود که داری روشون پودر قند و وانیل می پاشی

اگه دوستام بخونن می گن بازم دنیا از دید یاسی یه جور دیگه است اما جدا به نظر من این شکلی بود 

برف

قشنگ نیست؟

من تو راه عکسا رو گرفتم واسه همین خیلی با کیفیت نیست

رستوران

خب این از سری اول عکسا سعی می کنم دور دوم رو زودتر بزارم براتونقلب

راستی سورنا تو این مدت خییییییییلی بهتر حرف می زنه و خیلی عاقلانه تر رفتار می کنه

آدم احساس می کنه داره با یه پسر بزرگ زندگی می کنه

قربونش برم آقا شده

عاشق کارتونها و شخصیتهای کارتونیه

مثلا پلنگ صورتی که بهش می گه صورتی_باب اسفنجی که بهش میگه اسفنجی_مرد عنکبوتی که بهش میگه اسپایدل من_پاتریک دوست باب اسفنجی_و انگری بردز که کامل اسمشون رو تلفظ می کنه و هرجا که این پرنده ها رو می بینه فرقی نمی کنه کجا باشه باید بریم و کلی تماشاشون کنه و در موردشون بلبل زبونی کنه و حرف بزنه و یا اگه بتونه بخرتشون

الان یه بلوز یه تی شرت یه قلک و یه رکابی انگری بردز داره و البته یه کیف فوق العاده خشگل که خودم براش از کیش خریدم و کلی هم دوسش داره

واسه همینم من الان قالب وبش رو براش انگری بردز گذاشتم دیگهقلب

خب من برم دیگه

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پریسا
19 بهمن 91 23:58
ایشالله مهمان ها به سلامتی بیان.

عکس های شمال که خیلی خوشکل هستن. من هم دوست دارم یه بار زمستون برم سفر


ممنون قشنگم.
مرسی خاله جون آره خیلی عالی بود همه جا خلوت و تمیز بود جاتون خالی
مامان پریسا
19 بهمن 91 23:59
بله دیگه یاسی جون میبینی بچه ها چکار میکنن با این زبونشون


بله بله
خیلی شیرین زبونن این نانازیا
ستاره زمینی
20 بهمن 91 13:24

به سلامتی با مهمونا خوش بگذره...


ممنون عزیزم جاتون خالیه
فروغ
24 بهمن 91 12:05
سلاااااااااااااااام یاسی گلی عزیزم چقدر وقته سورنارو ندیدیم ماشالله آقایی شده ها گل پسری.عیییییییییییینکشو عزیییییییییزم.ایشالله یه عالمه بهتون خوش گذشته باشه جیجل


شلام قشنگم
آره پسرم مردی شده برای خودش خاله جونی
مرسی عزیزم جات خالی بود
مامان پریسا
24 بهمن 91 17:54
ممنون یاسی جون. بالاخره کامنت ها رو جواب دادم

البته سه تا پست دیگه هم داریم تونستی بیا.


قربونت برم
الان میام
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 11:45
رسیدن به خیر.همیشه به سفر
خیلی عکسای خوشگلی بود.من عاشق کنار دریام


مرسی عزیزم
واس دیگه سفر نه خیلی خسته کننده شده
مرسی از نگاهت... منم دریا رو خیلی دوست دارم
مامان آروین
26 بهمن 91 18:38
همیشه به سفر و خوشی
ماشالا به این گل پسر معلومه حسابی بهش خوش گذشته
امیدوارم همیشه خوش باشید


ممنون عزیزم
آره خاله جون خدا رو شکر بچه ها در هر صورتی بهشون خوش می گذره
مرسی از لطفت همچنین شما
ستاره زندگی
12 اسفند 91 8:43
وصفت فوق العاده زیبا بود:
جنگلشون مثل یه کیک مغز پسته ایی بزرگه که داری روشون پودر قند و وانیل می پاشی




جدا؟وای مرسی عزیزم از تشویقت خیلی خوشحال شدم اما دوستام بهم میگن مثل آنشرلی حرف میزنی رویایی هستی:-( ;-) :-*
مادر کوثر
20 اسفند 91 16:20




چه دریا و برف خوشگلی


مرسی عزیزم چشاتون قشنگ میبینه :-*:-*:-*:-*
maman taraneh
2 فروردین 92 18:58
سال نو مبارک


سال نوی شما هم مبارک عزیزم
مامان زهرا
28 اردیبهشت 92 1:14
سلام دوست خوبم ایلیا ی منم دریا رو خیلی دوست داره امیدوارم همیشه خوش باشی