سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سورنا توپولی

من گاگله می کنم

1390/7/29 18:02
نویسنده : یاسمین
681 بازدید
اشتراک گذاری

راستی اینم بگم که من از روز 25 مهر بالاخره تنبلی رو گزاشتم کنار و شروع کردم به گاگله کردن ص

البته اونم چه گاگله کردنی

دستام رو زمین میزارم زانوی چپم رو هم زمین میزارم ولی پای راستمو کف پام رو میزارم زمین نه زانومو آخه من خیلی محتاطم مواظبم که زمین نخورم واسه همینم معلوم میشه که من باهوشم چون مواظب خودم هستم

اینم عکسایی که مامانم در حین گاگله کردن از من گرفته

آخه مامانم باورش نمیشد که من گاگله کنم همیشه میگفت از گاگله کردن نی نی ها خوشش میات و ناراحت بود که من گاگله نمی کنم فکر میکردن که من دیگه مثل دایی شاهین یکباره راه میرم ولی دید نخیر من فقط تنبلم و دیر شروع کردم به گاگله کردنش

خب اینم عکساش

س

س

س

س

س

جا داره که از همین جا از عمو شمس تشکر کنم که موبایلشون رو در اختیار من گذاشتن تا من به هوای موبایل یه کم گاگله کنم که مامان از من عکس بگیره

فعلا بای بای دوست جونابای بای

همه تون رو دوست دارماااااااقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مبينا و مل مل
29 مهر 90 18:57
آپم
نگین مامان رادین
29 مهر 90 20:09
سلامسملی ناز،گاگله کردن مبارک.خیلی نازی چشم نخوری ایشاالله.


سلام مرسی لطف دارید
نگین مامان رادین
30 مهر 90 16:56
سورنای خوشگل ناز با اجازه لینکتون میکنم


مرسی عزیزم منم لینکتون کردم