سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سورنا توپولی

من بهتر شدم

1390/7/29 17:48
نویسنده : یاسمین
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جونای قشنگمت

حالتون خوبه؟

من دوباره اومدم بعد از کلی وقت آپ کنم چون مریض بودم نمیشدد

ولی الان بهتر شدم مامان  و بابا منو بردن دکتر ت

توی مطب که بودیم یه نی نی که آقای دکتر داشت معاینه اش میکرد کلی جیغ میزد و گریه میکرد و من داشتم همش می خندیدم و بابا کامبیزم هم میگفت آفرین چه پسر جنتلمنی دارم همش می خندها         ی

مامان میگفت بزار بره تو اونوقت معلوم میشه چقدر جنتلمنه

وقتی نوبت من شد که برم داخل تا آقای دکتر و دیدم زدم زیر گریه کلی جیغ زدم و مطب رو گذاشته بودم رو سرم اصلا اجازه نمی دادم به من دست بزنهن

بنده خدا آقای دکتر به زور منو معاینه کرد و گفت که تب دارم و سیاه سرفه ی کودکان که البته از نوعه خفیفه ولی شربت ضد سرفه داد و گفت اگه بعد از 2 روز خوب نشد باید آنتی بیوتیک بخورم که البته خوب نشد و من الان دارم آنتی بیوتیک می خورم

و البته اینم گفت که من خیلی قلدرم ئواز مامانم پرسید پسر به این قلدری رو چجوری دارو میدین بهش؟ت

مامان بیچارم هم گفت به سختی و بدبختی آقای دکترن

وقتی اومدیم بیرون بابا کامبیز حرفش رو پس گرفت گفت بابایی تو که آبرومونو بردی ن

خلاصه اینکه الان بهترم خدا رو شکر و دوباره دارم غذا میخورم آخه تو مدت مریضیم اصلا غذا نمی خوردمن

و یه مقدار وزن کم کرده بودم که مامانی نگران بود ولی الان دوباره تپلی شدمم

اینم عکسای روزی که بهتر شدنم شروع شد

در ضمن این عکسا رو خاله بن از من گرفته

ف

ه

ت

ت

ل

ن

خب اینم از عکسا فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)