سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سورنا توپولی

دل نوشته های مامان یاسی

1390/7/18 17:13
نویسنده : یاسمین
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگترین بهانه ی من برای زندگیض

پسر تپل و ناز مامان 11 ماهگیت مبارک باشه نفسمش

ولی از دیروز تا حالا مریض شدی دیگه واسه مامانی رمق نمونده ت

نمی دونم چرا هی تب میکنی و اصلا هم دارو نمی خوری هرچی هم که بهت دارو میدم بالا میاری

غذا هم که نمی خوری فقط شیر مامانی رو می خوری

دیشب تبت 38.5 بود من کلی ترسیده بودم از شب تا صبح 3 دفعه پاشویه ات کردم و 2 بارم بهت دارو دادم تو هم همش بیدار می شدی و گریه می کردی

الهی بمیرم واسه پسرم این چند روز لپاش آب شده ن

الان یه خورده بهتری و تازه با کلی ناز کردن و رو پا گرفتن خوابیدیو

خیلی دوست دارم عروسکم همیشه سالم پیش مامان و بابا باشم

راستی 1 ماهه دیگه پسرم 1 ساله میشه و من وبابا کامبیز داریم فکر می کنیم که چه کادوی تولدی واست بگیریمن

بابا کامبیز برده شما رو بیمه کرده و سالی 650 هزار تومان واست میریزه به حساب بیمه ات تا 18 سالگیت میتونی 60 میلیون بگیری گل من خا

ولی غیر از این می خوایم واست یه کادو که مناسب سنت باشه هم واست بگیریم

من اتاقت رو هم هنوز نتونستم خشکل بچینم و ان همه اسباب بازی روی همدیگه تو ویترین ریخته میدونی که مامان اینجا با تو دست تنهست و کسی رو ندارم که کمکم کنه ولی خودم حتما تا قبل از 1 سالگیت واست آمادش می کنم قول میدممند

بازم میگم دوست دارم و امیدوارم همیشه سالم باشی گل مامان

یه دنیا بووووووووووووووسود

بای بای سورنا ی منبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باباي سيد اميرعباس
18 مهر 90 18:06
سلام ني ني جون
خوبي؟؟؟
عيدت مبارك...
من و ماماني سيد اميرعباس يكي از دستمون فرار كرده و تحت تعقيبه داريم دنبالش ميگرديم
ميتوني بياي كمكمون كني؟؟؟
منتظرتيم...يه سر به ما بزن...
ممنون
باباي سيد اميرعباس

سلام عمو جون مرسی عید شما هم مبارک
نی نی کوچولوی نازی دارید 4ماهگیش مبارک باشه

nazii
22 مهر 90 19:20
سلام عزیزم پسمل خوکشل چرا مریض شدی عسلم؟ ایشالله همیشه سالم باشی و هیچ وقت مریض نشی جیگر.یاسی جون تو هم خسته نباشیتولد 1 سالگی نی نیتم پیش پیش مبارک.نیدونم دقیقا چندمه.ولی امیدوارم همیشه هر3تاتون شادو سالم باشین


سلام قشنگم.مرسی از لطفت آره مریضه پسرم داره کم کم بهتر میشه ولی هنوز بی حاله امیدوارم شما هم همیشه شاد و سالم باشین جیگر مرسی که به ما سر زدی بازم از این کارا بکن
nazii
22 مهر 90 19:33
وای یاسی جون چه عکسای نازی.ایول از اون روز که رفتیم رودخونه هم عسک گذاشتی. چه روزو شب خوبی بود....


آره جیگر مگه میشه از اون روز عکس نزارم؟
خیلی عالی بود به منم کلی خوش گذشت گلم
ماندانا
24 مهر 90 8:58
الهی چرا مریض شدی خشمل من به حرفایمامان یاسمین خوب گوش کن تا زودی خوب شی راستی پیش پیش تولدت مبارک از همین جا یهب وس آبدار می زنم روی لپهای تپلت ...رسید؟


نمیدونم خاله جون هنوزم خوب نشدم
مرسی رسید منم یه بوس تپل ومپل واسه خاله ماندانا
مادر کوثر
27 مهر 90 13:28
وای قربونش برم
شاید به خاطر دندوناش باشه

به ما هم سر بزن عزیزم


خدا نکنه لطف دارین عزیزم
نه واسه دندونش نبود دکتر گفت حالت سیاه سرفه ی کودکان داره الان بهتره ولی باید چرک خشک کن بخوره
چشم فرصت نکرده بودم ولی حتما میام پیشتون کوثر جون رو ببوسید