سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

سورنا توپولی

دلم تنگ است

1391/8/28 0:28
نویسنده : یاسمین
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایـن روزهـا،
 
بـا تـو،
 
بـه وسـعـت تـمـام نـداشـتـه هـایـم،
 
حـرف دارم...
 

امـا مـجـالـی نـیـسـت تـا بـنـشـیـنـی بـه پـای ایـن هـمـه حـرف،
 
دلـم تـنـگ اسـت،
 
فـقـط بـرای حـرف زدن بـا تـو...
 

دیـگـر نـمـیـدانـم چـه کـنـم، یـا چـه بـگـویـم...
 
خـسـتـه ام،
 
کـمـی هـم بـیـشـتـر... فـراتـر از تـصـورت...
 
سـخـت اسـت بـرایـم تـوصـیـفـش...
 

تـا بـه حـال نـمـیـدانـم،
 
دیـده ای درمـانـدگـی و بـی قـراری هـای من را یـا نـه...؟
 
بـغـض فـرو خـورده در گـلـویـم
 
بـهـانـه گـیـری هـای دل بـی قـرارم
 
و یـا...غـم نـهـفـتـه در نـگـاهـم،...
 

کـه بـه خـدا قـسـم،
 
هـیـچ یـک از ایـن هـا، دیـدن نـدارد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دخمـــــلی
28 آبان 91 1:41
زیبا و دلنشین


ممنونم
مامان پریسا
28 آبان 91 9:53
سلام یاسمین جون.
ایشالله هر چه زودتر حالتون خوب بشه.


سلام عزیزم
ممنونم از لطف و مهربونیت
مادر کوثر
29 آبان 91 15:06
سلام عزیزم
تا میتونی به خوبی ها و مثبت ها فکر کن
شاد بودن رو تمرین کن
هر وقت خسته و دلگیر بودی حالتت رو عوض کن. یه چیزی بخور یا با سورنا بازی کن یا یه فیلم شاد ببین. یا از خونه برو بیرون و هوایی بخور
نذار غم و دلتنگی بهت غالب بشه
بعدا اثرات مخربشو میبینی
برای شادیت دعا میکنم



سلام گلم
چشم واقعا دارم تلاشمو می کنم
مخصوصا که مامانم داره میات پیشم نمی خوام ناراحت باشم می خوام به اونم کمک کنم تا روحیه اش رو بدست بیاره
ممنون از دلداریت و حتما به نصیحت هات عمل می کنم دوستم
مرسی از لطفت