سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

سورنا توپولی

فرشته کوچولوی شب زنده دار

1390/8/8 3:20
نویسنده : یاسمین
452 بازدید
اشتراک گذاری

آه ه ه ه ه 

بالاخره این پسره خوابید

الان ساعته 4.15 دقیقه ی صبحه و من تازه سورنا رو با کلی زحمت خوابوندمش

از ساعت 11 خوابید تا 12 که بیدار شد هرچی شیر دادم و نازش کردم و رو پا گرفتم و تو گهواره گذاشتمش تکونش دادم و .....

نخوابید که نخوابید

همین از توی اتاق آوردمش بیرون یه دفعه گریه اش قطع شد و ساکت شد

شروع کرد به بازی کردن با اسباب بازیاش که دیگه کلا جزیی از دکور هال خونمون شده و هی میخندید

گفتم حتما گرسنه ات هم هست دیگه کلی وقته از شام خوردنت میگذره

واسش شیرموز با کیک آوردم هر یه گاز که میزد و میخورد میرقصید و دست دست میکرد و خودش رو بالا و پایین میکرد

بعد از خوردن هم یه کم باهم توپ بازی کردیم و من دوباره پاش رو عوض کردم و طبق معمول هرشب آهنگ گذاشتم واسش رو پام گرفتم و تکونش دادم تا بعد از ربع ساعت بازی کردن با کنترل DVD بالاخره فرشته کوچولوی تپلم خوابید

از دیشب تا حالا هم از عمو علی یاد گرفته که موقع سلام کردن و خداحافظی کردن دست میده 

انقدر بامزه میشه قیافش وقتی بهش میگیم سورنا دست بده میخنده و دستای کوچولو و سفید وتپلش رو میاره جلو دست میده بعد هم خودش بای بای میکنه

راستی الان دو شبه که پسرم دنت هم میخوره و خیلی هم دوست داره 

من میخوام 1 سالش که شد از شیر خودم بگیرمش واسه همین از حالا دارم کم کم به لبنیات عادتش میدم که بعد اذیت نشه

آخه فقط وابستگی ایجاد شده واسش وشیر من هم که دیگه الان واسش فایده ای نداره چون غذا می خوره ولی اینجوری هم من اذیتم هم خودش

الان سینه ی من زخم شده و خودش هم عادت کرده هر نیم ساعت بیدار میشه یه کم شیر میخوره باز میخوابه

حداقل اگه وابستگیش به شیر من قطع بشه شبا راحت تر میخوابه و نمی خواد مدام بیدار شه و گریه کنه

با اینکه خودم هم به این وضعیت عادت کردم و شیر خوردنش رو دوست دارم و واسم آرامش بخشه ولی باید یه روز تموم شه دیگه

پس هر چه زودتر بهتر

در آخر اینکه از دوستای گلم که به ما لطف دارند و بهمون سر میزنن تشکر میکنم و امیدوارم که همیشه موفق باشین

همتون رو دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسو
3 آبان 90 4:29
سلام دوست گلم خوبی؟
خسته نباشی خانمی
آخی جانم
خدا حفظش کنه برات
قربون رقصیدنش
بوسسسسس


سلام قشنگم مرسی عزیزم شما هم خسته نباشی اوایل نی نی داری سخته مرسی گلم تو هم گیسو جونم رو ببوس
نگین مامان رادین
6 آبان 90 22:14
سلام ،الاهی قربون رقصش و دست دادنش به جای من دست های ناز و توپولیشو ببوسید.


سلام خاله جون مرسی لطف ددارین خدا نکنه
بوس
ماندانا
7 آبان 90 22:40
الهی خاله قربونت بره که اینقدر مامانی رو اذیت می کنی بایدخدارو به خاطر داشتن همچین مادری شکر کنی چون همه از نعمت داشتن مادر بهره مند نیستن سورنا تپلی خاله


مرسی خاله ماندانا که به ما سر می زنید
چشم بوووووووووس