سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سورنا توپولی

پیشرفتهای من

1390/8/8 3:31
نویسنده : یاسمین
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جونای قشنگم

من الان خیلی نمی تونم پست طولانی ای بزارم چون وقت ندارم  فقط اومدم یه سری از پیشرفتهای سریعمو بگم وبرم

1.روز 5 آبان یه دندونه دیگه هم در آوردم از پایین یکی از نیش ها در اومد

2.خودم دیگه دستمو میگیرم به مبل و بلند میشم و راه میرم و کل خونه رو زیر و رو می کنم و همه جا رو بهم میریزم

3.وقتی می بینم مامان یا بابا دارن چیزی میخورن زود خودمو می رسونم بهشون و سرمو تکون میدم میگم مم مم مم ....

4.خودم از دیروز تا حالا با قاشق یه کم غذا میخورم و وقتی هم که بهم غذا میدن اگه از گوشه ی دهنم بیات بیرون با دستم میزارمش تو دهنم

5.وقتی طرف چیزای خطرناک میرم و بهم میگن جیزه منم میگم جیزه جیزه

خب دیگه اینا واسه 3 روز خیلی پیشرفتای خوبی بودن نه؟

آخه من هنوز خیلی کوچولوام

اینم بگم امروز 3 بار خوردم زمین دو بار وقتی بود که داشتم با مبل راه میرفتم، یه بارم دستمو گرفتم به گهوارم که راه برم که لیز خورد منم افتادم آخه من که نمی دونستم زیرش چرخ داره و می افتم

هر سه بارشم کلی گریه کردم ولی از همه بدتر وقتی بود که با گهواره افتادم خیلی درد گرفت یه کوچولو از سرم هم سیاه شده

ولی مامانم کلی بوسم کرد و نازم کرد منم آروم شدم و دوباره بلند شدم راه رفتم

فردا هم میام از خودم چند تا عکس میزارم

فعلا بای بای دوست جونا شب خوشبای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا جون
8 آبان 90 16:28
چقدر تو نانازی گل قشنگم


مرسی مامان پارسا جون
بووووس
نگین مامان رادین
9 آبان 90 16:43
خاله قربونت بشه که این همه زرنگی ،چشم نخوری خوشگل پسر


مرسی خاله جون خدا نکنه
مامان الینا
17 آبان 90 13:33
وای خاله جون خیلی نازی پسر گل .


مرسی خاله جون
مامان الینا
17 آبان 90 14:56
سورنای عزیزم من و الینا تولد یک سالگیت روتبریک میگیم.امیدوارم 100ساله بشی پسرنازو و دوست داشتنی


سلام خاله جون مرسی از اینکه به من سر زدین امیدوارم خدا الینا جون رو واسه شما نگه داره بووووووووس