سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

سورنا توپولی

چند تا عکس از سورنا

1390/8/10 11:35
نویسنده : یاسمین
975 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا

ش

خوبین؟

من امروز اومدم چند تا از عکسای خودمو بزارم واستون

پیشاپیش ممنون از اینکه به ما سر میزنید دوستون دارم

                           سن

اینم عکسا

س

س

                   ت

اینم مال یه روز دیگه است

س

                                    ت

اینم دو سه شب پیشه که خاله بن و عمو شمس اومده بودن پیش ما

س

این هد بند رو هم خاله بن سرم کرده بود و خودشم کلی ذوقمو کرد

س

س

س

            ن

اینم عکسای دیروزه که من دستم رو به مبلا گرفته بودمو واسه خودم راه میرفتم ولی چون به مبل آخری رسیده بودم نمی دونستم باید کجا برم و ترسیده بودم و جیغ می کشیدم

مامان و بابا بهم میگفتن بیا و باهام بازی میکردن و من میخندیدم

مامانی هم ازم عکس گرفت

س

ش

ببین چه فیگوری گرفتما

ش

اینجا هم مامانم ذوق میکرد منم واسش دست زدم که نزدیک بود بیفتم که سریع خودمو گرفتم

ا

البته ناگفته نماند که بالاخره افتادم زمین و کلی هم گریه کردم

خب دیگه مرسی دوست جونا فعلا بای بای ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نگین مامان رادین
9 آبان 90 16:44
سلام اقا خوشگله چه عکس های نازی داری.میبوسمت ملوسکم


سلام خاله جون مرسی لطف دارین بووووووووس
مامان گیسو
9 آبان 90 18:38
سلام عزیزم خوبی؟
ای جانم ماشاا... چه پسمل نازییییییییییی
قربون اون دو تا دندن پایینت برممممممم
بوسسسسسس


سلام گلم
مرسی خاله جونش لطف دارین
شما هم گیسو جونمو ببوس
نگین مامان رادین
10 آبان 90 14:14
سلام نانازمن،وقتی عکسهاتو می بینم دلم برات ضعف می ره کاش می تونستم لپهای نازتو ببوسم.


سلام خاله جون مرسی خاله جون شما هم نی نی نازی دارید
بوووووووووس
مامان ماهان عشق
10 آبان 90 14:27
سلام اقا خوشگله چه عکس های نازی داری.قربون اون دو تا دندون


سلام خاله جون مرسی لطف دارید
بووووووووس
baba kambiz
10 آبان 90 17:57
سلام به سورنای بابا قربونت بشم بابا عشق خودمی بابا همیشه وبلاگ تو رو می بینه ها اما تا حالا نظر نداده بودش و مامانت دلگیر شوده بود مرسی مامان یاسی برای پسرم وقت می زاری دوستون دارم بووووووووووووووس
بابا کامبیز
10 آبان 90 18:19
بابا جونم توپولم امروز 10 آبانه چند روز دیگه تولدت هست پسرم 1 ساله می شه نولدت مبارک انشالله 100 ساله بشی گلم دوست دارم خیییییییییییییییییلی بوووووووووووووووووووووووووووووس
بابا کامبیز
10 آبان 90 18:35
بابا جون وبلاگت خیلی خوشگل هست
دست مامان یاسی درد نکونه
چقد طرفدار هم که داری بابایی
از مسئول این وبلاک هم تشکر می کنم که گذاشته پسرم الکتونیکی بشه همه همه جا ببیننش
راستی تولدت مبارک
من اولین کسی بودم که 7 روز قبل از تولدت
بهت گفتم ها
مامان یاسی تولد آقا پسر توپولیت مبارک


مهرناز مامان امین حسین
12 آبان 90 11:11
سلام سورنا جون خوبی چه نازی خوش بحال مامانت که عاشق خوردنی عزیزم راستی تولدت پیشاپیش مبارکککک به ما هم سر بزن اگه موافق باشی با امین حسین دوست بش و تبادل لینک میکنیم


سلام خاله جون مرسی که به ما سر زدین
من موافقم و لینکتون کردم خوشحال میشم با امین حسین دوست باشم
مامان گیسو
14 آبان 90 12:01
عزیزممممممممم


بووووووووس

مامان آروین
14 آبان 90 14:59
سلام سورنا جون خاله فدات بشه ماشالا داری بزرگ میشی عکساتم خیلی نازه دوست داریم یه عـــــــــــــــــــالمه



سلام خاله جون مرسی که بازم به من سر زدین
ممنون لطف دارین

منم شما رو دوست دارم
بووووووس


بهار(مامانی شهراد)
15 آبان 90 16:20
________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)آپم گلم بیا پیشمون


مرسی خاله جون که به ما سر زدین
حتما میام
نگین مامان رادین
15 آبان 90 22:26
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´عید قربان´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´ مبارک ´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
فاطمه
24 بهمن 90 16:33
جونمـــــــــــ چه نازی پسملی جووووووووونی


مرسی خاله جونی
مامان ترانه
25 خرداد 91 11:31
عزیزممممممممممممممممممممممممم
هزار ماشالله چه گل پسملیه خدا نگه داره واستون
سورنا گلی با ترانه من دوست میشی ما لینکت کردیم شما هم دوست داشتی ترانه رو لینک کن بببووووووسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم

حتما خاله جون مرسی منم لینکتون کردم