سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سورنا توپولی

عکسای من

1390/5/11 18:38
نویسنده : یاسمین
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم

می خوام از این دو روز خودم یه سری عکس بزارم

اول عکس پریروز که بابایی خواب بود و من و مامان جونم رفتیم توی اتاق بیدارش کردیم و من رو تخت بازی می کردمئمئ

jojتختتختتختتختتخت8

بعد هم که بابا جونم منو آورد توی حال و منو سوار کالسکم کرد و تو خونه چرخوندکالسکه

آخه من نمی تونم فعلا بیرون از خونه سوارش بشم چون همونطور که گفتم اینجا خیلی گرمه و اگه برم بیرون می سوزمحبس

اینم عکسای تو کالسکم بازی که خیلی باحاله و من خیلی خوشم میاتسواری

تا مامان یاسی خواست عکس بگیره من براش خندیدم

کلا من هروقت که دوربینو میبینم می خندم6

1

اینجا من دارم جیغ می زنم و ذوق می کنم آخه دوربین رو دست مامانم دیدم می خوام بگیرمش ازش

234

خب اینم از یه سری عکسای من

فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر کوثر
29 مرداد 90 15:33
وای عزیزم چه ناز شدی