سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سورنا توپولی

لالا دارم

1390/5/13 16:14
نویسنده : یاسمین
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا1

خوبید؟

امیدوارم که شما هم مثل من باشید سالم و شاد و همیشه هم بازی کنید2

اینا عکسای دیروز منه که خیلی بامزه و لوس شده بودم 3

مامانم هرچی به من می می داد تا بخوابم فقط شیر می خوردم و نمی خوابیدم4

روی پاش منو گذاشت و تکون میداد بازم نمی خوابیدم 3

بالاخره خسته و عصبانی شد و منو دعوا کرد4 آخه فقط بهانه می گرفتم و گریه میکردم5

خاله یلدا منو گرفت و یکم با من بازی کرد5 بعد یه بالشت گذاشت جلوی من و با مامانم حرف میزدن

منم که خسته بودم همینجوری که نشسته بودم سرم رو گذاشتم روی بالشت 6که دیدم خالم و مامانم کلی ذوق کردن و منو ماچ می کردن و هی میگفتن قربونت برم که اینقدر بامزه ای7 و مامانم طبق معمول سریع دوربینشو آورد و ازم چند تا عکس گرفت8

منم که کلا دوربینشو دوست دارم و سرم رو بر میداشتم از روی بالشت و بهش نگاه می کردم و میخندیدم9

213

بعدشم باز نخوابیدم که دیگه بابا کامبیزم اومد و منو خوابوندخواب

دوستای خوبم روز خوشبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آروین
13 مرداد 90 0:32
قربونت برم تو هم مثل آروینم موقع خواب شیطونیت میگیره امان از دست شما وروجک ها دوست داریم یه عالمه


مرسی منم دوستون دارم خاله جون هم شما رو هم آروین جونمو منم بووووووووووووس
آروین عسل
20 مرداد 90 17:39
__¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
mamane amir ali
23 مرداد 90 0:42
mamane amir ali
23 مرداد 90 0:43
rasti kodeh amirali 2 saleh 02 hastesh.ageh be deletoon neshast ray bedin.mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


ماشالا خيلي نازه ولي من به راي گيري ها نرسيدم دوست خوبم آخه سفر بودم
ببخشيد ببوسيدش
ني ني شكلك
23 مرداد 90 16:23
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
آروین عسل
25 مرداد 90 17:22
سلام سورنا جون خیلی وقته خبری ازتون نیست دلمون براتون تنگ شده


سلام عزيزم آره من به يه سفر يك ماه ونيمه رفتم يه كم غيبتم طولاني شده ببخشيد ولي به ياد شما و بسره نازتون هستم و همه جا تعريفشو مي كنم به خدا
خيلي جيگره خيلي من دوسش دارم
مادر کوثر
29 مرداد 90 15:32
شب قدر آوای ایمان را در گوش جان مومنان به غیب، نجوا می کند..
مامان آروین
2 شهریور 90 15:45

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
.



چه ناز بود
آخ كه چقدر دلم واسه بسر گلتون تنگ شده
وقتي از سفر بيام حتما بهتون سر ميزنم
از طرف من ببوسيدش
مادر کوثر
5 شهریور 90 13:34
قربونش برم عکساش خیلی نازه
با ما هم سر بزنید


مرسي خاله جون لطف داريد
چشم حتما سر ميزنيم ما چون الان تو سفر هستيم من كمتر فرصت ميكنم از اينترنت استفاده كنم ولي هميشه به يادتون هستيم
مادر کوثر
12 شهریور 90 9:56
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم
اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن
http://widenet.ir/
خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی.
راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.


آخي چرا عزيزم؟
چشم حتما لينكتون مي كنم
خان گوگولي بابا
14 شهریور 90 21:29
سلام من سورنا توپولي رو لينك تصويري كردم.
يه بوسسسس


merc azizam
manam linke tasviritun mikonam
خان گوگولي بابا
23 شهریور 90 2:49
مهم اينه كه بالاخره خوابيدي كوچولو بلا
اينم چند تا بوس براي سورناي لوس !


are khale jun belakhare khabidamo mamanamo rahat kardam
merc ke be man sar zadid
manam boooos
مامی
7 مهر 90 11:19
ای جانم چه نی نی نازی یه عالمه بوس از آنیسا


مرسی خاله جون منم آنیسا جونو میبوسم