سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سورنا توپولی

بازم من سفرم

1390/6/26 18:48
نویسنده : یاسمین
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي دوستاي قشنگم

دلم واسه همتون خيلي زياد تنگ شده

ولي من به زودي ميام خونه و بازم فعال ميشم

حتما داريد از خودتون مي برسيد كه من چرا اينقدر سفر ميرم؟

الان واستون توضيح ميدنم

خب من چكار كنم مامان من مامانش محلاتيه باباش شيرازيه بابام شماليه ولي مامانش اينا تهران زندگي ميكنن ما هم كه لامرد زندگي مي كنيم چون بابام استاد دانشگاه لامرده

مسئله حل شد ما توي فرجه ها و تعطيلات بين ترم و يك ماه تابستون رو تعطيلي داريم و واسه ديدن خانواده هامون مجبوريم از جنوب ايران تا شمال ايران رو سفر كنيم باور كنيد خودم و مامانم هم خسته شديم از اينكه همش تو راهيم ولي چه ميشه كرد؟

همه جاي ايران سراي من است ديگه

به هر حال وقتي برگشتيم لامرد باز به همتون سر ميزنم

خيلي دوستون دارم فعلا باي بايبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

aseman
26 شهریور 90 19:24
هزارماشااللههههه ..خیلی گله خیلی ماهه ...عزیزم خوش به حالت با این پسر بامزت تو رو خدا اسفند دود کن ... دعا کن خدا یه گل پسرم به من بده خانومی..
خیلی جیگره پسرت بوسش کن


مرسي عزيزم ممنون اميدوارم شما هم هرچي از خدا مي خواين بهتون بده
و يه گل بسر خشگل و سالم هم بهتون بده مرسي كه به من سر زديد
مامان آروین
30 شهریور 90 21:39
سلام خوش بگذره مرسی عزیزم خیلی لطف داری بازم به ما سربزن از طرف من و آروین سورنا جونو ببوسش ما هم دوستتون داریم


سلام عزیزم مرسی جاتون خالی بود
شما به من لطف دارید سورنا هم شما رو میبوسه
مامان گیسو
3 مهر 90 3:20
سلاممممممم عزیزم خوبی ؟
ان شاا... همیشه سفر و گردش و شادی برین
عزیز خاله دیگه یه پا مارکوپولو شدی برای خودتا
بوسسسسسسس


سلام گلم مرسی
گیسوی قشنگم چطوره؟
مرسی خاله جون بوووووووووس
khale tara
8 مهر 90 23:32
man ham hamishe taetilat az dast mamanet asi boodam


جیگر شما خخاله تاراری گلم واسه همین دیگه کلا از ایران رفتی که راحت باشی دیگه نه؟
دوست دارم خاله جونی بووووس
مادر کوثر
12 مهر 90 15:29
قالب نو مبارررررررررررک


مرسی عزیزم ممنون که به من سر می زنی
nazii
16 مهر 90 18:40
ایشالله همیشه بهتون خوش بذگره عزیزم.وقتی میاین شمال بیشتر خوش بذگره وقتی... میاین بیشترتر خوش بذگره


مرسی جیگر ما که هر وقت میایم شمال خیلی بهمون خش میگذره از لطف شما ولی اگه میشد امسال بیشتر بمونیم بهتر میشد نه؟
بووووووس