سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

سورنا توپولی

خداحافظیه چند روزه

1391/9/8 17:07
نویسنده : یاسمین
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم

ببخشید که این مدت نتونستم پیشتون بیام

چون اینترنتم این چند روز مشکل پیدا کرده بود و درست هم نمیشد

بالاخره دیشب درست شد اما بازم من فرصت نمی کنم به دوستای گلم سر بزنم چون یه کم کار دارم و سرم شلوغه

و فردا هم صبح داریم میریم شیراز پیش مامانم در واقع این چند روز که مامان گلم اینجا بود دیدم هنوز خیلی رو حیه اش خرابه و من باید یه چند روزی رو پیشش باشم

پس بازم ببخشید که نمی تونم بیام پیشتون ایشالا وقتی برگشتم جبران می کنم

دوستون داریم

خداحافظ همه تونبای بایقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

آبجی فاطمه جون
8 آذر 91 17:10
سلام
فاطمه جون تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php
عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی
ممنونممممممممممم

سلام
به سلامتی
چشم میام

مادر کوثر
8 آذر 91 18:03


بازم داری میری؟؟؟؟



جات خیلی خالی میشه دوست گلم

انشالله به سلامتی

مواظب خودتون باشید

امیدوارم مامانتون هم بزودی روحیه شونو به دست بیارن



سورنای منو ببوس


آرهههههه
مجبورم برم وگرنه خودم هم حوصله ی تو راه بودن رو ندارم واقعا خسته ام
مرسی گلم زود میام پیشتون دوباره
برای مامانیه گلم دعا کن دوست خوبم
مرسی خاله جونی تو هم کوثر زیبام رو ببوس
مامان نازنین زهرا
10 آذر 91 14:31
سلام ان شا الله که اوضاع هر چه زودتر روبراه بشه.مواظب سورنا باشید.


سلا
ممنون عزیزم
مامان پریسا
11 آذر 91 20:17
ایشالله به سلامتی برگردید. منتظرتون میمونیم


ممنون عزیزم
مامان پریسا
13 آذر 91 15:14
سلام یاسمین جون.
یعنی حالا برگشتی؟؟؟؟؟؟؟
پس پست جدید کوووووو


سلام عزیزم
آره دیگه ولی من تنبلم مریم جون
چشم حتما میزارم