سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سورنا توپولی

ما برگشتیم بالاخره ^_^

1391/1/19 16:14
نویسنده : یاسمین
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام به همه ی دوستای گلم

امیدوارم سال خوبی رو در کنار خانواده هاتون شروع کرده باشید و تا آخرش هم ال خوبی واسه همه باشه

ما بالاخره از سغر قندهارمون برگشتیم با کلی خاطره های خوب و شاد ولی خیلی خسته و دربو داغون

چون توی تمام تعطیلات اکثرا تو ماشین و یا تو جاده و یا در حال مهمونی رفتن بودیم واسه همین خیلی خسته شدیم 

مخصوصا اینکه سورنا از اول سفر مریض شد و به همین دلیل خیلی بد آروم و بی قرار شده بود و همه اش گریه میکردو غرغر میکرد

منم که می خواستم از شیر بگیرمش به خاطر مریضی و بی تابیهاش نتونستم چون اگه بهش شیر نمیدادم هی جیغ میزد و چون خونه نبودیم و نمی خواستم باعث اذیت و صلب آرامش بقیه بشه مجبور بودم بهش شیر بدم پس موفق به از شیر گرفتن نشدم

اول سفرمون از شیراز بود که خونه ی مامان نسرین بودیم و بعد از اونجا با هم رفتیم محلات البته بدون بابا عباس چون کار داشتن شیراز موندن و بعد از سال نو به ما ملحق شدن

روز 5 فروردین ما عازم شمال ایران شدیم و رفتیم بندر انزلی پیش مامان و بابای همسرم و خواهرش که اونجا بودن

تا روز 13 اونجا بودیم البته خود 13 رو هم اونجا بودیم و روز 14 بعد از ظهر عازم تهران شدیم و روز 16 از تهران به شیراز اومدیم و دیروز (جمعه) بعد از خوردن ناهار اومدیم لامرد

این برنامه ی سفرمون بود ولی جزییات و عکسها رو بعد میزارم چون الان خیلی گرفتارم و خونه به علت 25 روز غیبت به شدت خاک گرفته و کثیفه و من باید کل خونه رو بتکونم پس سر فرصت میام و عکسا رو با جزییات سفر میزارم واسه دوستای گلم

از دوستای خوبم نگین جون مامان رادین عزیزم و مادر کوثر جان و علی کوچولو هم تشکر میکنم که تو این مدت به یاد ما بودن و توسال جدید ما رو فراموش نکرده بودن من نظراتشون رو خوندم ولی سر فرصت جواب میدم بازم ممنونم دوستان

نازی عزیزم هم که کلا به من لطف داره و من در ایام عید در انزلی حسابی بهش زحمت دادم و از با هم بودنمون خیلی لذت بردیم

همه تون رو دوست داریم بای بایماچقلببای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مادر کوثر
20 فروردین 91 15:23
سلام عزیزممممممممم

سفر بخیر.بازم سال نو مبارک. انشالله سال پربرکتی داشته باشید گلم

وای ما که خیلی دلمون براتون تنگ شده بود. حسابی جاتون خالی بود

میدونم این روزا وضعیت خودتون و خونه و بچه چجوریه. حداقل تا یه هفته باید مشغول باشی و کم کم بعد از ده روز تازه حس میکنی انگار سال عوض شده!
منم تازه راه افتادم و کارام تموم شده

ممنونم از حضورت سبزت عزیزم
منتظر همه خاطرات عکسای خوشگلتون هستین. آپ کردی خبر بده. بوس
راستی از لطفت سپاسگذارم


سلام عزیزم
ممنونم امیدوارم واسه شما هم سال خوبی باشه
مرسی ما هم دلتنگتون بودیم
آره به خدا همه چیز در هم و بر همه مخصوصا که سورنا چون یه دفعه دوباره دورش خلوت شده میگه از کنار من تکون نخور همه اش پیشم باش منم دارم کلافه میشم کارام خیلی کند پیش میره
ایشالا موفق باشید
ممنون که سر میزنید به ما
بازم میام پیشتون
يه دوست
21 فروردین 91 13:05
سلام سوراناكوچولوعيدت مبارك :عكس هاروهرچه زودتربزار.X


سلام ممنونم عید شما هم مبارک
حتما
ممنون که سر زدید
مامان سونیا
21 فروردین 91 17:47
وای وای وای چه عکسای خوشگلی خدا نگهدارش باشه این گل پسر رو
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید

ممنونم لطف دارید حتما بهتون سر میزنیم

نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:39
سلام خوش اومدید دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالیم که بهتون خوش گذشته عزیزم زودی عکس هارو بزار که دلمون برا گل پسرمون لک زده

سلام گلم ممنونم
حتما میزارم مرسی خاله جون

مادر کوثر
23 فروردین 91 7:43
سلام مامانی
کاش نزدیک به هم بودیم میومدم کمکت

تو این سن این رفتار برای بچه ها عادیه. کوثر هم اینجوری بود. اما خداروشکر این سری که از مسافرت برگشتیم اخلاقش خیلی بهتر شده و اصلا ایراد و نق نق تو کارش نیست
بچه ها بزرگ میشن و کم کم همه چیزو یاد میگیرن

شما هم با صبر و حوصله کاراتو انجام بده. موفق باشی

سلام عزیزم قربونت برم لطف داری به من خانوم
آره خیلی کلافه شدم از کاراش منم بین خودمون باشه یه کم کم حوصله ام ولی دارم همه ی تلاشمو میکنم تا صبور باشم و صبور بمونم
ایشالا زودتر عاقل بشه و منم راحت تر بشم
بازم ممنون از دلداریت

مامان فاطمه زهرا
24 فروردین 91 14:54
سلام ان شاالله همیشه به سفر و شادی... راستی مگه شما شیرازی نیستین؟یه سری به قسمت پرسش و پاسخ بخش نی نی های شهر شیراز سؤال شیرازی ها کجایین بزنین،منتظر جوابیم


سلام ممنون ایشالا شما هم همینطور
آره من شیرازیم حتما میام رو چشم
ممنون که سر زدین
nazii
24 فروردین 91 19:53
خواهش عسیییییسم به منم خیییییییییییلیییییییییییییی خوش گذشت جیگرم
.من تازه نت رو شارجییییدم.فقط دوهفته نبودم چه قد همه چی عوض شده


به سلامتی جیگر
اه؟مثلا چی عوض شده؟!
nazii
25 فروردین 91 12:02
وبلاگ عسل اینا که خوکشل شده.17 صفحه از اخرین باری که با هم بودیم اضافه شده
یاسی جونم ما منتظر عسک ها هستیم


آهان از اون لحاظ
آره کلی مطلب گذاشتن
حتما میزارم باورت میشه من هنوز عکسا رو روی لب تابم نریختم؟فرصت نکردم واقعا سورنا که هست بعدشم یا داشتم تمیز میکردم یا مهمون داشتم یا باید مهمونی می رفتم تو وقت آزادم هم توی اون یکی وبلاگم بودم و شروع کردم سریال مراقب رئیس باش رو دارم میبینم راستی حتما ببینش خیلی باحال بود واقعا متفاوته سبکش خیلی هم خوب بازی کردن بازیگر نقش اول مرد و زن هر دو خیلی زشتن ولی خیلی بازیگرای توپین بازیگر نقش دوم زن و مرد هم خیلی خشگلن (مردش که جه جونگه زنه رو هم میشناسی توی ذائقه ی شخصی با لی مین هو و سون یه جین بازی کرده بود دختره قد بلنده خشگله)هم خیلی خوب بازی می کنن))
nazii
25 فروردین 91 23:44
وااای یاسی جوون.یه سوال.میخواستم عمو نوروز وبلاگ و از تنظیماتم پاک کنم.پاک شد ولی نمیدونم چیارو پاک کردم.وبلاگم افتضاااح شده.همه مطالب و تصاویر رفتن یه وری





nazii
26 فروردین 91 0:06
moshkel hal shod


خدا رو شکر