سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سورنا توپولی

عکسای سفر

1391/1/27 4:22
نویسنده : یاسمین
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

بالاخره اینم از عکسای عید  

تن 

این جا قبل از عیده 12 اسفنده که ما داشتیم می رفتیم تولد خاله صدی

بقیه عکسا در ادمه 

سفره

سورنا با سفره ی هفت سین محلات خونه ی مادر

 jk

پسرم چون مریض بود دائما بهانه می گرفت 

 

lh

فاطمه و امیر رضا

ئدذ

عشق مامان که مریض بودناراحت

من

اینجا روزیه که سورنا تو ماشین مونده بود در روش قفل شده بود و من و خودش کلی گریه کردیم بعدا واستون تعریف میکنم

منمت

سورنا و رها جون در کنار سفره هفت سین بی نظیر ستاره ی شمال واقعا خشگل و متفاوت بود

نت

نئذ

اینم حود سفره واقعا خشگل نیست؟

من با نازی جونم و دوستای کامبیز اونجا بودیم خیلی خوش گذشت هوا هم عالی بود جای همگی خالی

من

با سورنا سوار کالسکه شدیم و یه دور اطراف اونجا زدیم

شس

سی

پسرم خیلی مردونه لب دریا قدم میزدقلب

سبب

یه کاروان شتر بود که خیلی خشگل بودن ما چون سورنا کوچولو بود نتونستیم سوارش کنیم ایشالا دفعه ی بعدخیال باطل

یب

سورنا با محمدرضا و محدثه که خیلی دوسشون داشت مخصوصا محمد رو از روز اول همینطور بهش زل میزد و می خندید و میرفت تو بغلش

زت

امید پسر خاله راضیه که 5 ماه از سورنا بزرگتره

رط

هنا

اینجا هم سورنا و امید سوار موتور و گاو سورنا جونم

خب این از عکسایی که قول داده بودم

بیشتر از این نمیشد چون عکسا بیشتر دسته جمعی بود و از محلات نذاشتم چون بیشتر فیلم بود

فعلا بای بایبای بای 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی درسا
27 فروردین 91 7:36
وبلاگ زیبایی داری .و بیشتر از او پسر خوشگلی ماشاالله . میدونی چیه ...... سورنا خیلی ماهی


ممنونم عزیزم
چشاتون ناز میبینه
لطف دارید خاله جونی نی نی شما هم خیلی جیگر و نازه
دادا سورنا تقدیم می کند
27 فروردین 91 8:11
سلام ،منم یه آشنا ،هم نام خودت ...از اینکه هم نام منی خوشحالم وامیدوارم که با هم دوستای خوبی بشیم...منتظرت هستم بیا تو وبم...


سلام ممنون که پیش من اومدی
منم خوشحام که یه دوست هم نام پیدا کردم
حتما میام پیشت تو هم باز بیا پیش من
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 14:10
به به چه اقا کوچولوی خوشتیپی ،عکسها عالی بود دستتون درد نکنه خوشحالم که بهتون خوش گذشته از روی ماه سورنا جون ببوسید


مرسی خاله جون رادین قشنگم هم خیلی خوش تیپه
ممنونم شما هم رادین تپلم رو ببوسید
يه دوست
27 فروردین 91 17:00
سورناجون مرسى ازعكس هاى قشنگتبازهم عيدت مبارك


خواهش می کنم مرسی از شما که به ما سر می زنید
عید شما هم مبارک سال خوبی داشته باشید
nazii
27 فروردین 91 20:21
به به چه عسکای نازی
نصفشو دیده بودم ولی ادم از عسکای سورناتوپولی که سیر نیمیشه که
مثل اینکه protecteD THE boss رو تموم کردی مامان یاسی؟؟؟
ایشا.. همیشه بخندی گلم.درد دندونم تحمل کن که با تحمل درد ها مرد میشی عسیییسم


نه جیگر هنوز تموم نکردم ولی الان تو سایتا هستم شب می بینم همانا نصف شب تا صبح منظورم بود
مرسی جیگر لطف داری به سورنا
راستی الان تو وب عسلم
samira
27 فروردین 91 21:06
vaaay ajijam che axaye khoshteliiii daste maman ya30 dard nakone


مرسی خاله سمیرا جون
خواهش میکنم عزیزم
راستی من ایندفعه از نازی جون شنیدم که شما دوستش هستین مرسی که به سورنا سر میزنی گلم
مامان گیسو
28 فروردین 91 0:39
سلام عزیز دلم خوبی ؟
همیشه به سفر و شادی دوست گلم
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید
ای جانم ماشاا... چه عکس های خوشگلی
منم خیلی از سفره خوشم اومد
ممنونم
ببوس گل خوشگلت رو

سلام خانوم گل مرسی عزیزم
ممنون به همچنین
سال نو شما هم مبارک ایشالا واسه شما هم سال خوبی باشه
لطف داری گلم
آره خیلی خشگل بود
مرسی که به ما سر زدین

تو هم گیسوی قشنگم رو ببوس

نیما
28 فروردین 91 1:34
مرسی دوست عزیز لینک شدید


ممنونم
مادر کوثر
28 فروردین 91 13:22
سلام عزیزم
خوش اومدی با عکسای خوشگل و متفاوت و زیبا
لطف کردی دعوتمون کردی
عکسا واقعا عالی بودن
ماشالله به سورنای ناز خودمممممممممم
همیشه به شادی و مسافرت البته با سلامتی کامل
بوس بوس


سلام گلم
ممنونم
خواهش میکنم لطف کردین که اومدین
مرسی خاله جون
به همچنین برای شما عزیزم
مادر کوثر
28 فروردین 91 13:23
راستی مامانی خونه تکونی تموم شد؟؟؟
تو سال جدید جا افتادین؟


آره اگه خدا بخوات دیگه تموم شده فقط مونده یخچالم رو تمیز کنم که خیلی واجب نیست سر فرصت انجامش میدم
مرسی از اینکه به یادم بودی خانوم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:57
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم.

این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


حتما میام عزیزم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 19:42
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون
این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



^^
مادر کوثر
2 اردیبهشت 91 14:52



مهناز
9 مهر 91 13:26
خدا حفظش کنه


ممنون