سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سورنا توپولی

کارهای جدید

1390/12/16 17:07
نویسنده : یاسمین
487 بازدید
اشتراک گذاری

تو این مدت پسرم چند تا کار جدید میکنه

اول اینکه روز 13 اسفند یکی دیگه از دندونای پایین سمت راستش در اومده و خیلی هم خشگل و کوچولوئه  ئد

مثل یه مروارید کوچیک تو دهنش میمونه قربونش برم

دیگه اینکه وقتی یه چیزی میخوات که بهش نمیدیم لج میگیره و گریه میکنه جالبش اینه که میشینه و نوک یکی از پاهاش رو می گیره و میکشه بالا قیافه اش رو هم یه جور بامزه ای میکنه آدم دلش میخوات بخورتش   اب

دیروز برای اولین بار وقتی جلوی تلویزیون نشسته بود و dvd آموزش زبانش رو نگاه میکرد همونجا دراز کشید و 10 دقیقه بعد دیدم خوابش برده   ف

معمولا شبا وقتی واسه شیر خوردن بیدار میشه گریه میکنه و من میرم سریع بهش شیر میدممن یه وقتایی هم بلند میشه و چون نور لب تاب من رو میبینه میات بیرون پیشم

ولی پریشب دیدم داره حرف میزنه (به همون زبان نی نی گولی خودش) گفتم بیدار شده برم تا خواب از سرش نپریده بخوابونمش دیدم داره از این پهلو به اون پهلو میشه یه کم دقت کردم دیدم خوابه و داره تو خواب حرف میزنه  نا

وااااااااااای که نمیدونین چه حالی شدم اول که غش کرده بودم از خنده   اب   بعد هم اینکه خیلی برام جالب بود که تو خواب حرف میزد اونم به زبان نی نی گولی 

خیلی خوشمزه شده بود دلم میخواست بخورمش در آخر هم طاقت نیاوردم و یه ماچ محکمش کردم

یکی دو تا کلمه ی جدید هم میگه مثلا جوراب رو میگه "جیجاب" البته اول میگفت "گوراب"

دیگه اینکه یه چیزی که بهش میگی نخوات انجام بده میگه "نخیر" و خیلی هم خوب تلفظ میکنه  مشغول تلفن

و اما پر کاربرد ترین کلمه براش کنترله که میگه "کنکل" و باعث میشه که من کلی بخندم میگه بگو کنترل میگه "کنکرل" بعد هم باز میگه "کنکل"

و هر روز تا از خواب بیدار میشه میره کنترل رو میاره میده به من تا براش دی وی دی آموزش زبانش رو بزارم  65غ

بعضی وقتا دقیق نگاه میکنه و در اکثر مواقع فقط واسه خودش روشنه و تا تموم میشه بدو بدو میات کنترل رو میاره و پشت سر هم میگه کنکل کنکل  نان   وقتی میزارم براش باز میره بازی میکنه عغ

ما هم که جرات نداریم تلویزیون ببینیم بعد از 10 دقیقه میات کنترل رو میاره و اونقدر میگه کنکل  تا من کلافه میشم و مجبور میشم براش بزارم و اونم میخنده و باز میره بازی میکنه نتنا

انگار من بیچاره میخوام زبان یاد بگیرممن

یه چیز دیگه که متوجه شدم وقتی میخوات بگه بله یا نه دو تاش رو میگه نه!!! کمک

حالا از کجا تشخیص بدیم چی میگه؟ اذلبا

وقتی میخوات بگه آره میگه نه ولی وقتی میخوات بگه نه چند بار پشت سر هم میگه نه نه نه  بی

دیگه اینکه وقتی یه کاری رو انجام میده خودش تند تند دست میزنه  تشویق

مثلا الان اومده یکی از درختای باغ وحشش رو آورده میکنه دهن من و خودش دست میزنه  رزر

موقع لباس پوشیدن خودش بلوز رو از سرش در میاره و آستیناش رو هم خودش دستش رو از توش در میاره و دیگه نیازی نیست من دستش رو بگیرم  زی

وقتی هم یه لباس جدید می پوشه برای خودش دست میزنه و با ذوق دست میکشه رو لباس جدیدش

پریروز دو تا از دوستای دوران دانجویی من اومده بودن اینجا کلی خوشحال بود و ذوق میکرد و همه ی اسباب بازیهایی رو که دستش میرسه از تو ویترین در آورد و بهشون نشون میدادتال

هی تند تند میچرخیدو خودش رو لوس میکرد خیلی خوشحال بود که مهمون داریمرز

وقتی هم یه آهنگ میزاریم میات میچرخه و دست میزنه و با یه حالت باحالی میرقصهرزط

خب اینم از کارای جدید پسر قند عسل من  ئد

قربونت برم عزیزم عاشقتم بووووووووووووس تو عشق مامانی نفسم زرط

خب دوستای گلن تا آپ بعدی بای بای کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nazii
18 اسفند 90 21:42
قرفونش برم من.فدای حرف زدنش
البته از سفر اخیر عسک نذاشتی ها
dvd ها زبان کره ای نیس که احیانا؟؟؟
منتظرتوووونم تا عییییییید.


جیگرتو مرسی خدا نکنه
باورت نمیشه اصلا نشد ازش عکس بگیرم درست و حسابی چون همه اش ورجه وورجه میکنه جدیدا دیگه نمیشه دوربین جلوش بیاری تا میبینتش میخواتش و اصلا نمیزاره ازش عکس یا فیلم بگیرم
نه انگلیسن کره ای نیستن عزیزم
ایشالا حتما میبینمت
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 1:22
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


ممنون حتما میفرستم
مادر کوثر و علی
23 اسفند 90 14:44
عزیزم پیشاپیش عیدتون مبارک


ممنونم عید شما هم مبارک