سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

سورنا توپولی

بالاخره بارون اومد

1390/9/1 14:49
نویسنده : یاسمین
746 بازدید
اشتراک گذاری

وای،باران،

            باران!

شیشه ی پنجره را باران شست.

از دل من اما،

_چه کسی نقش ترا خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ.

 

می پرد مرغان نگاهم تا دور،

وای،باران،

          باران،

پر مرغان نگاهم را شست.

                                             (منظومه ی آبی،خاکستری،سیاه

                                                                  حمید مصدق)

این یه قطعه از حمید مصدق بود که من عاشق این منظومه اش هستم

و اینو بخاطر اولین بارونی که امسال تو لامرد زده نوشتم

                    م

آخه من عاشق بارونم ولی چون لامرد یه منطقه ی گرمسیره خیلی دیر بارون میات و زودتر از جاهای دیگه هم هوا گرم میشه

خیلی دلم بارون میخواست

                              ن

البته وقتی بارون میات هم دیگه به این آسونیا قطع نمیشه

ولی من خیلی بارون رو دوست دارم و خاطرات خیلی قشنگی از زندگیم زیر بارون بوده که هر بار که بوی بارون بلند میشه تمام اونا رو یاد من میاره و هم منو خوشحال میکنه و هم ناراحت

خوشحال از اینکه هنوز هم چیزایی هستن که منو به یاد گذشته های شیرین و قشنگم می اندازن و ناراحت از اینکه چقدر زود اون روزا تموم شدن و من فقط می تونم خاطره هاشو واسه خودم نگه دارم

بارون دوباره منو عاشق میکنه

عاشق زندگیم

          عاشق شوهرم

                   عاشق پسرم

                     و عاشق خود عشق

حس خیلی خوبی دارم الان و واسه خودم دارم آهنگ های قدیمی گوش میدم و حال زندگی رو میبرم

                                س

راستی من امروز صبح سورنا رو بردم واکسن ١ سالگیش رو زد

خدا رو شکر راحت بود و فقط خیلی کم گریه کردو خانومه هم گفت که این واکسن تب نداره نیاز به کمپرس سرد یا گرم هم نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله يلدا
1 آذر 90 19:34
سلام الهي قربونت برم نفسم.من نمي دونستم زلزله اومده.بميرم واست اجي گلم.فداي دل مهربونت بشم خوب كاري كردي ساك پيچيدي بهترين كار بوده.الان با كل خانواده عكساي سورناي عزيزمون رو مي ديديم.نمي دوني چقدر بابا ذوقش كردن.الهي قربون قدماش برم.ماشالا توپولي تر شده.لپ اورده.همه سلام ميرسونن.سورنا رو ببوس به داداش هم سلام برسون.ياسي جونم عاشقتم.دلم واستون تنگ شده.مي بوسمت.راستي امروز شيراز بارون اومد شديد.حسابي جات خالي بود.من دانشگاه بودم.با نرگس كل مسير رو زير بارون شديد دويديم.دوست دارم خواهري.:-*ببخشيد سرتو درد اوردم عشقم.خداحافظ


سلام قشنگم
مرسی گلم من خیلی ترسیده بودم یلدایی تا چند شب خوابم نمی برد هنوزم حس میکنم باز داره زلزله میات
به مامان گفته بودم که حتما یادش رفته بهت بگه
تو هم سلام به همه برسون منم عاشقتم
عاشق همه تونم
راستی امروز بعد از ظهر اینجا هم بارون اومد الانم داره میات جات خالی فردا صدی و آرش و ایمان دارن میان اینجا واسه دمپخت سیر
راستی مواظب باش سرما نخوریا بدجور رو کاره
مرسی که سر زدی بازم بیا آبجی کوچیکه
بووووووووووس
مامان الینا
1 آذر 90 20:02
سلام .با اجازه لینک شدین


سلام
خیلی لطف کردین
منم لینکتون می کنم
G.CuTe
1 آذر 90 21:25
خب پس خویه کــه سورنا جون زیاد هم دردش نیومده

البته واکسن کلا درد نداره به نظرم
ولی آمپول ...

من بارونو دوست دارم ولی نه طولانیش!
به نظرم دل آدم میگیره وقتی بارون میاد


راستی آپـــــــــــم



مرسی قربونت برم
از نظر من هر چیزی که آمپول داره درد داره آزمایش خون،واکسن،آمپول و ...
شاید باورت نشه ولی هر وقت که سورنا واکسن داره تمام تن من می لرزه
بارون هم باهات موافقم خیلی که بیات دیگه آدم اذیت میشه
حتما میام جیگرم


+راستی جینا جان من با اجازه لینکت کردم عزیزم
dp
1 آذر 90 21:43
سلام . بابای ملیسا خانم با افتخار وبلاگ دخترشون رو به روز کردند . ببخشید فرصت نبود کارت دعوت براتون تهیه کنیم . ملیسا جان ، خوشحال میشه اگر افتخار بدید و وبلاگش رو با نور دیدگانتون منور کنید .


سلام به سلامتی
چشم حتما میام
G.CuTe
2 آذر 90 20:23
بله خب کی دلش میاد جای آدامسی رو که عکس سوکی روشه بندازه دور؟؟

حالا آدامسای مارو ببین ... !

چیکار کنیم دیگه ...

راستی ممنون بابت لینک


آره دیگه قشنگم چه میشه کرد؟
خواهش عروسکم بوووووس
G.CuTe
3 آذر 90 17:28
ممنون یــاسمین جان
چشماتون ناز میبینه عزیز

اگه وقت کردی بیا وبم که بازم آپم و به نظر خودم آپ جالبی شده


جیگرت برم
حتما میام عروسکم بووووووس
نگین مامان رادین
3 آذر 90 23:53
ایشاالله میشه خوش و خرم باشید ومثل الان کیف تو کوک باشه .بوس ابدار برای سورنای توپولی.


مرسی عزیزم امیدوارم واسه شما هم همینجور باشه
مامان گیسو
4 آذر 90 12:45
سلام عزیز دلم خوبی ؟
عزیز خاله خوبه ؟
منم عاشق بارونم
جات خالی دیشب اینجا برفی می اومد که خیلی کم دیده بودم
دوستتون دارم


سلام قشنگم خوبم
مرسی سورنا هم خوبه
آره خبرشو دارم مادر شوهرم هم تهرانن می گفتن که برف خیلی توپی زده خوش به حالتون منم می خواااام
مهرناز مامان امين حسين
4 آذر 90 18:20
ياسمين جون سلام واقعا بارون نعمته بخصوص در منطقه گرمسيري منهم بارون دوست دارم البته بيشتر از بابت بوي خاكي كه بعد از بارش بارون مياد سورنا جون رو ببوس


سلام عزیزم
دقیقا من همه جوره عاشقشم چون هم وقتی میات قشنگه هم وقتی تموم میشه و رنگین کمون میزنه یا خیابونا تمیز و قشنگ و خوش بو شدن همه جوره قشنگه
نگین مامان رادین
5 آذر 90 13:46
سلام خانوم گل و سورنای خوشگل من،عزیزم سوالی رو که پرسیده بودی همون جا بهش جواب دادم.می تونی ببینی.


سلام عزیزم
ممنون از لطفت الان سر میزنم بهت
بوووووووووس
G.CuTe
5 آذر 90 20:07
آره دستبنده خیلی تک بود!
ولی متاسفانه ما تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که عکسشو ببینیم!

راستی یاسمین جون یه آپ کردم و یه کلیپ از فیلم YMP سوکی گذاشتم.بیا عکسشو ببین و اگه ندیده بودیش حتما دانلودش کن

راستی چه خبر از سورنا جونمون؟



دقیقا تنها کاری که میشه کرد همینه
حتما میام جیگرم مرسی که خبر دادی
سورنا هم خوبه فقط اذیت میکنه دیگه یاد گرفته توی آشپزخونه هم میات و پدر وسایلمو در میاره ))))
نگین مامان رادین
6 آذر 90 14:03
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▒▒▒▒█▓█▓█▒▒▒▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒▒█▒▓▒█▒▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▒▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█


بووووووووووس
G.CuTe
6 آذر 90 19:51
خواهش میکنم یاسمین جون
آره این کلیپش خیلی خنده دار و جالب بود!


هر وقت آپ کردی حتما بهم خبر بده عزیزم
نگین مامان رادین
7 آذر 90 19:10
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........

ممنونم از لطفت عزیزم

G.CuTe
8 آذر 90 20:50
آپــــــــم


الان میام
نگین مامان رادین
9 آذر 90 16:31
تقدیم به سورناجون ومامانش که خودشون گل هستند.
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____


مرسي غزيزم لطف داري
خودت گلي
G.CuTe
10 آذر 90 11:26
سلام یــاسمین جون
خبری ازت نیستـــا
یــه آپ خوشگل از سوکی کردم



سلام قشنگم
خوبي غزيزم؟
من اومدم شيراز الان خونه نيست واسه همين كمتر فرصت ميكنم بيام اينترنت ولي حتما بهت سر ميزنم