سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

سورنا توپولی

ترس بعد از زلزله

1390/8/29 3:13
نویسنده : یاسمین
468 بازدید
اشتراک گذاری

شاید باورتون نشه ولی من که نسبت به خیلی از مسائل شجاعم الان از ترس خوابم نمیبره

                                                                                   ت

همینطور بیدار نشستم و همش احساس میکنم خونه داره میلرزهت

البته این وضعیت تمام امروز پابرجا بودهل

حالا هم که خیلی خنده دار شدم نتونستم خودمو کنترل کنم و الان که ساعت 3 نصف شبه بلند شدم و یه ساک کوچولو برداشتم و واسه خودم و کامبیز و سورنا تمام وسایلی که امکان داره نیاز بشه برداشتم و کنار در خونه گذاشتم که اگه زلزله اومد بردایم و بریمن

خیلی احمقانه است نه؟

ولی من بخاطر سورنا میترسم 

آخه پسر کوچولوی قشنگم گناه داره

من دیشب واقعا داشتم از ترس سکته میکردم خیییییلی حس بدی بود که کماکان ادامه داره

                                            ا

دعا کنید دیگه زلزله نیاد      ل

آخه ما رو یه خط زلزله خیز هستیم و خیلی پیش اومده بود که زلزله میومد ولی با ریشتر کم و کوتاه مدت 

ولی دیشب خیلی بد بود و 5/5 ریشتر هم شدت داشت که مقدار بسیار قابل توجهیه ولی 6 ثانیه بیشتر نبود اگه بیشتر میشد حتما خرابی به بار می آورد

حالا که من تا صبح بیدارم و صبح می خوابم

میخوام تو خواب غفلت نمیرم یه وقت            

                                                 ل

ببخشید که نا امیدتون کردما نمی خوام پیش خودتون فکر کنید این دختره دیوانه استا اینا همش بخاطر ترسمه

                  ل

                                                  همتونو دوست دارم

                                                     شبتون خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
29 آبان 90 11:22
پسرگلم تولدگذشتتوتبریک میگم.ببخش مامان یاسی ما نبودیم.ان شااله پسرگلت 1000ساله بشه.خیلی نازی سورناجون


مرسی خاله جون
خواهش میکنم عزیزم همیشه خوش باشید ممنون که به یاد ما هستین
سارا
29 آبان 90 17:33
سلام یاسمین جون خیلی پسر ناز وخوشگلی داری


سلام عزیزم مرسی چشاتون قشنگ میبینه
نگین مامان رادین
30 آبان 90 1:07
سلام،ترستون طبیعیه مخصوصا به خاطر سورنا جون ولی توکلتون بهخدا باشه ومطمعن باشید خدا به خاطر فرشته ی پاکی که تو خونتون دارید حافظ ونگهبانتونه.
ببخشید خانومی شما ساکن کجایین.


سلام مرسی عزیزم
انشالا که همینطوره و بخاطر سورنای قشنگم هم که شده خدا بهمون رحم میکنه
عزیزم من شیرازیم و شوهرم تهرانیه ولی چون استاد دانشگاه لامرده و هیئت علمی اینجاست(استخدام دائم) لامرد(یکی از شهرهای جنوبی استان فارس نزدیک لار) زندگی می کنیم و چون نزدیک به پالایشگاه گاز مهر و همچنین عسلویه هستیم روی خط زلزله خیزیم
G.CuTe
30 آبان 90 15:20
ممنون !چشمــاتون ناز میبینه
مهم اینه کــه بچــه سالــم و سرحال باشه چه پسر چه دختر،
بله کاملا معلومه چقدر سورنا جون رو دوست دارین
اتفاقا حدس میزدم که زود ازدواج کرده باشین از این که انقدر حوصله ی اینترنت رو دارین و بازیگرای کره رو دوست دارین و پیگیر کاراشون هستین کاملا معلومه که جوونید و سنتون زیاد نیست منظورم اینه که خوش ذوقین
+وای یاسی جون این حرفا چیه!خدا نکنه!ایشاالله که چیزی نمیشه و این زلزله ها تموم میشن


نه عزیزم تو واقعا نازی
دقیقا مهم اینه که بچه سالم باشه تازه میشه سورنا رو هم یکم مثل دخترا لباس پوشوند مخصوصا تو خونه و من واقعا عاشق سورنام
و اینکه من 25 سالمه 20 سالگیم ازدواج کردم و 24 سالگی سورنا رو داشتم ولی همه ی دوستام مجردن و من از همه شون کوچیکترم تازه تو به من لطف داری عروسکم
+مرسی عزیزم منم امیدوارم چیز مهمی نباشه حالا ه شانس من هی داره پس لرزه های کوچیک میات