سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

سورنا توپولی

پسرم واسه اولین بار راه رفت

1390/9/5 14:42
نویسنده : یاسمین
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای مهربونی که به من و پسر قشنگم سر می زنن           

                                    ف

در واقع من می خواستم این خبر رو دیشب آپ کنم ولی بنا به دلایلی.....     نشد

                                          ن

ما دیشب مهمون داشتیم که در واقع دوستای همیشگیمون بودن اول بن و آقای شمس اومدن به ما سر بزنن چون می خواستن امروز برن شیراز و بعد هم تهران می خواستن سورنا رو ببینن و یکم باهاش بازی کنن                            ن

بعد هم آرش اومد که چون صدی جونم الان شیرازه تنها بود و من ازش خواستم واسه شام بیاد خونه ی ما                                       ن

بعد از شام بود و ما با سورنا بازی می کردیم و هی میدیدم دوست داره راه بره کامبیز بلندش کرد و با هم دور خونه راه رفتن که دیدم کامبیز فقط لباسشو گرفته و سورنا خودش تنهایی داره راه میره                                       ل

بعد به کامبیز گفتم ولش کن و به سورنای تپلم گفتم بیا پیش مامانی

                                  ئ

که اونم با ذوق اومد پیش من و خودش به تنهایی اومد و وقتی دید باباش اون طرفه کلی ذوق کرد و خندیدد

دیگه مگه ول میکرد هی می خواست بین من و باباش و بن راه بره و ما هم که از خوشحالی داشتیم می مردیم کلی جیغ میزدیم و میخندیدیم و سورنا هم همینکارو میکرد

                                         ن

ازش چند تا عکس هم گرفتیم و البته فیلم که من چند تا از عکسا رو میزارم اینجا یادگاری بمونه


                    ت

   م

   ن

                                  در آخر اینم خنده ی موفقیت پسرم

                    ش

                             حالا اینم چند تا عکس وقتی داشت با بن بازی میکرد

                       م

سورنا:"بازم خاله بن این هد بند خودش رو انداخته دور سر من!"

ولی خدایی خیلی بهش میات

 

ک

ت

الهی قربون اون خندیدنات و تعجب کردنات برم من پسر قشنگم

مامان فدات بشه عزیزم میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگین مامان رادین
26 آبان 90 18:25
مبارک اقا کوچولو،ایشا الله همیشه به سمت خیر وخوشی قدم برداری


مرسی خاله جون
بووووووس
G.CuTe
27 آبان 90 19:28
به به!راه رفتن آقا کوچولو مبارک

چقدر هم با مزه شده

راستی من وبلاگ زدم واسه سوکی حتما بیایین


مرسی عزیزم
اتفاقا اومدم و وبت رو دیدم قبل از اینکه واسم نظر بزاری عزیزم فقط فرصت نکرده بودم نظر بزارم واست وب خیلی نازی داشتی و ممنون که به ما سر زدی
حتما بازم میام
نگین مامان رادین
28 آبان 90 0:51
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
خاطره momo
28 آبان 90 16:15
سلاممممممممم ممنون که سر زدین به منم ماشالا پسرتون خیلی گوگولیه خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم لطف داری
منم ممنونم که به من سر زدی
nazii
11 آذر 90 12:10
مبارکاا.دیگه مردیشده واسه خودش.یه بووووووووووووووووووووووووس گنده از خاله نازی به سورنا توپولی خودم


مرسي خاله نازي لطف داري به من
منم يه بووووووووووووووس تپلي