سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سورنا توپولی

عکس سورنا

1390/4/25 16:33
نویسنده : یاسمین
4,258 بازدید
اشتراک گذاری

خب اینم چند تا از عکسای من

اینجا من خواب بودم

لالا

اینجا من داشتم غذا می خوردم

به به

اینم دیروزه که من روی تابم داشتم بازی می کردم و مامان و خاله یلدا هم فیلم میدیدن و منم با خودم بازی میکردم و یه دفعه از من عکس گرفتن منم مثل همیشه یه خنده ی قشنگ تحویلشون دادم

لالا

تاب

خب اینم چند تا عکس از من بازم میام و عکسای خشگل از خودم میزارم واستون

دوستای خوبم فعلا بای بایبای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
25 تیر 90 16:59
اون دو تا مروارید خوشگلتو من بخورممممممممم


مرسی خاله جون
من چند روزه که می خوام بیام به وبلاگ نی نی شما ولی نمی تونم وارد شم دلیلی داره؟
دوست دارم بیام وبلاگتونو ببینم
AREZOO
25 تیر 90 18:25
الهي كه من دورش بگردم!
چقدر ناز مي خوابه!
غذا خوردنش رو نگا كن!
واي سورنا جونم تو خيلي بانمكي عزيزم!توپولي من!
خيليييييي دوست دارم!


مرسی خاله جونی شما به من خیلی لطف دارید
منم شما رو دوست دارم و خیلی دلم میخوات شما رو ببینم
بوووووووووس
مامان آروین
25 تیر 90 19:29
ماشالله دخمل ناز و جیگری داری خدا براتون نگه داره ممنون از اینکه به ما سر زدید


نی نی منم پسره دختر نیست منم ممنونم از اینکه به من سر زدید
مامان آروین
26 تیر 90 1:14
سلام ببخشید از بس به پسر من گفتن دختره گفتم نه پسره این بلا سر منم اومد ببخشید فکر کردم دختره خیلی بامزه و نازه خدا حفظش کنه صورت گلشو ببوسش
در ضمن لینکت کردم به اسم سورنا توپولی


سلام عزیزم نه خواهش می کنم ماشالا از بس پسرتون نازه
ممنون منم لینکتون می کنم
مامان آريا
27 تیر 90 13:43
خاله قربون اون خنديدنت بشم كه اينقدر تو نازي
خيلي هم ناز خوابيدي عزيز خاله دلم مي خواد بگيرمت بغلم بچلونمت و تند تند بوست كنم


خدا نکنه خاله جون مرسی شما به من لطف دارید نی نی شما هم خیلی جیگره
بوووووووس
خان گوگولي بابا
29 تیر 90 14:02
سلام سورنا توپولي.
من در مسابقه ني ني شگفت انگيز شركت كردم از شما مي خواهم كه از طريق تلگراف به مديريت به من راي دهيد راستي كد من 129 است. در ضمن با تبادل لينك موافقي اگر موافقي من را لينك كن و بعد برايم پيغام بگذار تا من هم شما را لينك كنم.


سلام عزیزم من تا همین امروز اینترنتم مشکل داشت و تازه الان کامنت شما رو دیدم حتی فرصت نشد خودم هم توی مسابقه شرکت کنم.
ببخشید دوست جونم و من الان شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنی