سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سورنا توپولی

واسم شعر گفتن

1390/4/25 16:13
نویسنده : یاسمین
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای کوچولوی قشنگتر از برگ گلم حالتون خوبه؟لبخند

نی نی های خوبی هستید که؟فرشته

می دونم که قول داده بودم که عکسهام رو بزارم ولی واقعا فرصت نشد چون این چند شب همش مهمونی بودیم و با عموها و خاله ها دور هم جمع بودیم و منم کلی باهاشون بازی کردم چون من تنها نی نی توی جمع هستم همه منو دوست دارن و باهام بازی می کنناز خود راضی بغل

خب حالا من می خوا یکی از سورپرایزای زندگیمو واستون بزارم مژه

یکی از دوستای مامان یاسی یه شعر خیلی خشکل واسه من گفتهتشویق

و من از همینجا مجددا از خاله آرزوم تشکر می کنم ماچ

خاله جون ایشالا واستون جبران می کنم وقتی شما نی نی آوردین منم بزرگ شدم و واسش کارای خوب انجام می دم از همینجا قول می دمچشمک

خب اینم از شعر خاله آرزو:

سورنا جان دنیای ما قشنگتر از خواب و خماره

چشم هاتو واکن و ببین قشنگیها رو ...

صدای مادر خوش تر از زنگ گیتاره

گوش هاتو واکن و بشنو زنگ صدارو...

آغوش پدر بزرگ تر از رعد بهاره

دست هاتو واکن و حس کن بزرگیها رو...

محبت و عشق بهتر از غرور و کاره

سورنا جان یادت نره مهر و ندا رو!

بازم مرسی خاله آرزو خیلی باحال و قشنگ بودتشویق

خب توی آپ بعدی من حتما عکسامو میزارم

بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

AREZOO
25 تیر 90 18:40
ياسمين جون ممنون كه شعرم رو توي وبلاگ گذاشتي.
خوشحالم كه خوشت اومده،هر وقت كه خواستي بگو تا باز براي پسر توپولت شعر بگم.
سورنا جون از دور مي بوسمت خاله جون.خوب غذا بخور و خوب بخواب تا زود بزرگ شي و بشي يه مرد!
بوس بوس بوس!


خواهش می کنم گلم من از تو ممنونم که شعر به این قشنگی واسه پسرم گفتی
لطف می کنی عزیزم حتما خبر می دم بهت
سورنا:منم می بوسمت خاله جونی.من خیلی خوب غذا می خورم ولی کم می خوابم همش مامانمو اذیت می کنم
بووووووس