سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سورنا توپولی

ما برگشتیم

1390/4/8 18:26
نویسنده : یاسمین
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به همه ی دوستان عزیزم

میدونم که وقتی نبودم دلتون واسم تنگ شده بودچشمک

الان که من برگشتم یه خورده بزرگتر شدم و به قول خاله صدی دیگه الان یه از حالت نوزادی در اومدممژه

وبه قول خاله بن من الان دیگه یه baby نیستم الان یه boy شدم و می گفت قطعا وقتی 2 ماه دیگه برگرده من یه مرد شدماز خود راضی

آخه دیشب اومدن دیدنی من و از مامانم خداحافظی کرد و گفت داره میره تایلند به مامانش اینا سر بزنه و 20 شهریور بر می گرده حالا دیگه کی با من بازی های باحال کنه؟ناراحت

واسه همین از مامانم خواست که توی وبلاگ من واسه هر مطلب یه بخشی رو بهش اختصاص بده و با انگلیسی راهنماییش کنه تا بتونه روند رشد منو از تایلند همچنان مشاهده کنه

آخه می دونین منو خیلی دوست دارهبغل

البته منم خیلی دوسش دارما و اینو هر دفعه با خنده های بلند و صدا دارم که بهش تحویل می دم بهش ثابت کردمخنده

خب دیگه من میرم و توی آپ بعدیم خاطرات سفرم رو شروع می کنم.

فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمد رضا(هدي)
30 خرداد 90 17:28
سلام به سورنا و مامان عزيز اگه اجازه بديد با هم تبادل لينك كنيم


سلام هدی جان
مرسی عزیزم من
باشه من مشکلی ندارم