سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سورنا توپولی

من اومدم

1390/4/20 19:10
نویسنده : یاسمین
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای عزیزم بغل

من برگشتم خونمونهورا

جاتون خالی شیراز خیلی خوب بود و خوش گذشت کلا من پیش مامان جون نسرین بودممژه

مامان یاسی هم با خاله یلدا واسه خودشون مشغول بودن و مامانی با کلی تلاش خاله یلدا رو با خودمون آورد می خوایم 1ماه نگهش داریم پیش خودمونچشمک

من الان روی پای مامانم مثلا می خوام بخوابم وقتی بیدار شدم واستون چند تا از عکسای خودمو میزارمعینک

پس فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
21 تیر 90 0:22
الهی قربونت برم من عسیسممممممم
خدا رو صدهزار مرتبه که خوش گذشته
خاله یلدا خوش اومدی
بوسسسسسسسس


خدا نکنه خاله جونییییی
مرسی گلم
خاله یلدا هم سلام می رسونه
منم کلی بووووسسسسس
مامان آتین
21 تیر 90 17:32
رسیدن بخیر سورنا تپلی خوش گذشت؟
بوووووس


سلام خاله جون مرسی جای شما خالی بود
منم میبوسمتون
AREZOO
22 تیر 90 18:41
سلام سورنا جون و سلام ياسمين جون!
من آرزو هستم.خيلي وقت بود كه دلم ميخواست به وبلاگتون سر بزنم.اين اولين روزيه كه وبلاگ قشنگتو مي بينم.
وبلاگ نازيه.چقدر شاد و پر از انرژي مثبت.چه پسر خوشمزه اي داري!ماشاللّه!بزنم به تخته!
خيلي خوشحالم كه وبلاگت رو ديدم.باز هم بهت سر ميزنم.فعلا...


سلام آرزو جون سورنا هم سلام میکنه خاله جونی
خیلی خوشحالمون کردی که به ما سر زدی لطف داری خاله جون بازم به من سر بزن عزیزم
AREZOO
23 تیر 90 2:25
راستي ياسمين جون،من توي وبلاگ عسل يه چيزي گفتم"سوكي فقط مال من و عسله!"به دل نگير!شوخي كردم!
سوكي كه مال من و شما نداره!من اگه حرفي ميزنم از شوخ طبعيه!ميگم كه دور همي بخنديم!
خلاصه اينكه سوكي مال تو!باشه؟فقط تو رو خدا به دل نگير!
در ضمن از وبلاگت خيلي خوشم مياد!ني ني كوچولوت رو هم از دور ميبوسم...
من طبع شعرم خوبه.اگه خواستي ميتونم واسه پسرت يه شعر خوشگل بسازم و برات بفرستم.بعد اگه دلت خواست شعرمو توي يكي از پست ها بذار.اگه دوست داري بهم بگو تا اينكارو بكنم.قربونت...باي.


می دونم عزیزم سوکیه دیگه مال من و تو نداره که منم کلا با تو حال می کنم معمولا نظرای تو رو واسه خواهرم هم می خونم اون 20 سالشه با هم کلی از حرفای بامزه ات می خندیم
در مورد شعر هم مرسی خاله جون لطف می کنی اگه واستون زحمتی نیست یه شعر واسه من بگید لطفا حتما تو یکی از پست هام میزارمش
بازم مرسی به من سر بزن بازم
مامان فرشته
24 تیر 90 14:18
توپولی عزیزم چطوره ؟


مرسی عزیزم خوبه تو چطوری گلم با ماههای آخر و گرما چه می کنی ؟ امیدوارم واست آسون و راحت بگذره
AREZOO
25 تیر 90 7:21
اينم از شعر من براي سورنا جان:
سورنا جان دنياي ما قشنگ تر از خواب و خماره
چشم هاتو وا كن و ببين قشنگيها رو...
صداي مادر خوش تر از زنگ گيتاره
گوش هاتو وا كن و بشنو زنگ صدا رو...
آغوش پدر بزرگ تر از رعد بهاره
دست هاتو وا كن و حس كن بزرگيا رو...
محبت و عشق بهتر از غرور و كاره
سورنا جان يادت نره مهر و ندا رو!
اميدوارم شعرم رو دوست داشته باشي ياسمين جون.قابل پسر گلت رو نداره...بووووس


آرزو جون خیلی قشنگ بود خیلی خوشم اومد
هم توی قسمت نظرات میزارمش هم توی یکی از پست هام میزارم سورنا هم تشکر می کنه خاله جونی بوووووووووووس خاله جون اگه می تونست ببینتت خودش کلی تشکر میکرد آخه پسرم خیلی خوش اخلاق و خوش خنده است.
AREZOO
25 تیر 90 18:20
الهي قربونش برم!
قابلش رو نداره!خوشگل منه!از طرف من بوسش كن.يه بوس آبدار!


خدا نکنه عزیز دلم
لطف کردین خاله جون سورنا هم یه بوس خیییلی بزرگ میفرسته واسه خاله آرزوش