سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سورنا توپولی

بازم سفر

1390/4/9 18:47
نویسنده : یاسمین
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم فرشته

من بازم دارم میرم سفر خمیازه

این دو روزه مامان جون نسرین و خاله یلدا و دایی آرمین پیش ما بودن ولی خیلی زود می خوان برگردن شیراز و چون مامان جونم از اتوبوس و سفر کردن با اون خیلی بدشون میات و ما هم می خواستیم واسه تعطیلات بین ترم بریم شیراز پس مامان و بابا تصمیم گرفتند که همه با هم باماشین بریم که دیگه اذیت هم نشن و بازم بیان پیش مازبان

پس من دارم واسه 2 هفته میرم شیراز و نیستم ولی وقتی بیام قول می دم خاطراتمو بنویسمخنثی

حالا یکی نیست بگه نه که خاطرات سفر شمالتو نوشتی؟؟؟؟؟خنده

آخه چیکار کنم وقت ندارم جدا من که همش دارم بازی می کنم و می خوابمو میخورم بغل

مامان یاسی باید بنویسه که اونم وقت نمی کنه بیچاره نگران

ولی این دفعه قول میده که همه ی سعیشو بکنه حتماتشویق

خب دیگه ما بریم که کلی کار داریم خیال باطل

در ضمن مامان جون نسرینم نشستن کنار مامانم همش چپ چپ نگاش می کنن منتظر

میگن دختر مگه تو کارو زندگی نداری؟کلافهعصبانیقهر

مامانم هم میگه نه دیگه کار و زندگی منم شده فقط اینترنت و نا گفته نمونه سریالا و آهنگای کره ای که از صدقه سر مامان یاسی منم ازشون خوشم میات باحالن یه جوراییخجالتچشمک

دیگه جدا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دانيال
14 تیر 90 10:23
سلام

خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد .
متشكرم




سلام
ممنونم حتما
پور یوسف
17 تیر 90 14:59
سلام
سورنا جان و مامان و باباش خوبیییییید
از عکساتون و نوشته هاتون خیلی خوشم آمد دوستتون دارم وهمتونو میبوسم


سلام
مرسی خوبیم
خیلی ممنونم
مامان فرشته
20 تیر 90 14:18
سلام دوست نازنینم
امیدوارم بهتون خوش بگذره و بهترین سفر براتون باشه
سفر بی خطر عزیزم

سورنا جونمممممممممم دعا کن گیسو هم مثل تو تپلی باشه
قربونت برم من


راستی لینکت کردم گلمممممممم
بوسسسسسسس



سلام عزیزم
ممنون لطف داری گلم
امیدوارم که گیسو جونی هم سالم و سلامت و تپل و مپل به دنیا بیاد و یه دخمل ناز باشه
مرسی منم لینکت کردم عزیزم