سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سورنا توپولی

اینم عکسام

1390/4/8 18:05
نویسنده : یاسمین
630 بازدید
اشتراک گذاری

خب دیگه دیشب گفتم فردا یه چند تا عکس می زارم واستون اینم از عکسام

خونه

اینجا من دارم توی خونمون بازی می کنم

تولد

اینجا هم خونه ی خاله صدی ایناست اردی بهشت سال 90 تولد عمو آرش بود من قبلا فرصت نشده بود که عکساشو بزارم

عمو

اینجا دارم خودمو واسه خاله صدی لوس می کنم

آرش

عکسای با کیفیت ترش دست عمو آرشه که با دوربین گرفته اگه دیدم اونا قشنگتر شده باز اونا رو هم میزارم

بابا

اینجا هم دیروزه من توی بغل بابام بودم بابام منو بلند کرد تا توی عکس بهتر بیفتم

تی وی

اینم باز دیروزه من غرق در تماشای تلویزیون بودم

خنده

که مامان یاسی صدام کرد و منم یه خنده ی قشنگ که فقط مخصوص خودشه بهش تحویل دادمو اونم که منتظر بود ازم این عکس خشکلو گرفت

خب دیگه اینم از این

مرسی که وقتتونو واسه من گذاشتینچشمک

مواظب خودتون و نی نی های تپلیتون باشین چون همشون دوستای من هستنبغل

فعلا بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
8 تیر 90 2:25
ای جونم
خدا حفظش کنه
عکس هاشم یکی از یکی قشنگتره و نازتره
بوسسسسسسسسسس


مرسی خاله جون خدا نی نی شما رو هم واستون نگه داره