سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سورنا توپولی

اولین مطلب

1390/5/5 17:24
نویسنده : یاسمین
485 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین باریه که من توی این وبلاگ متن می نویسم این وبلاگ رو من واسه پسره کوچولوی توپولم که اسمش سورناست و هنوز 6 ماهشم نشده ساختم که واسش از خودش و کارایی که واسه اولین بار انجام داده بنویسم که وقتی بزرگ شد بخونه و بدونه که مامانش چقدر دوسش داره و واسش یه دفتر خاطرات کوچولو ساخته.الان توی بغلمه و من همینطور که می نویسم دارم می بوسمش آخه لپهای تپلی داره پسرم و خیلیم خوشمزه است واااای یه بویی میاد فکر کنم باید جاشو عوض کنم دوباره بر میگردم فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریبا
14 اردیبهشت 90 17:23
باسلام لطفا از وبلاگ من دیدن کنید و در رای گیری گوگل برای نام خلیج فارس شرکت کنید با تشکر http://sarzaminearya.mihanblog.com/
مامان ابوالفضل
14 اردیبهشت 90 17:56
تولد وبلاگ سورنا توپولو مبارک


مرسی عزیزم