سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

سورنا توپولی

ما رفتیم شیراز

1391/7/27 22:30
نویسنده : یاسمین
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

خوبید؟

من تو این چند روز نمی نوشتم چون حس نوشتن نبود واقعا و البته اتفاق خاصی هم نمی افتاد که بخوام بنویسم

حالا اومدم بگم ما داریم برای یه هفته میریم شیراز تا من پیش خواهرم بمونم و مامان و باباییم بتونن برن محلات آخه مادرم(مادر مامانم)یه عمل خیلی سخت داشتن و مامان میخوات بره دیدنشون چند روزی رو بمونه پیششون

دعا کنید برای مادرم چون حالشون خوب نیست عمل سختی بوده براشونگریه

منم خیلی دلم میخوات برم اما چون سورنا جونی شلوغ میکنه و مادرم نیاز به استراحت و آرامش دارن من نمی تونم برمدل شکسته

وقتی برگشتم میام پیشتون

فعلا بای مراقب خودتون باشید

دعا کنیییییییییییییییییییییددل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مادر کوثر
29 مهر 91 9:25
عزیزمممممممممممممممم

برای مادرجونت دعا میکنم

انشالله به سلامتی برگردید

اومده بودم بابت حرفای خوشگلت تشکر کنم و

دعوتت کنم برای دیدن عکسای جشن تولد دخترم


مرسی از لطفت گلم
وظیفه است قابلی نداره عزیزم
مامان نازنین زهرا
30 مهر 91 15:33
ان شا الله که حال مادری زودتر خوب بشه و شیراز هم بهتون خوش بگذره.ما هم شیرازی هستیم.


ایشالا عزیزم
جدا؟خوشوقتم مامانی
مادر کوثر
2 آبان 91 16:03
هنوز برنگشتین؟؟؟

اومده بودم بگم:

سلام سلام
با پست های جدید بروزیم


سلام عزیزم حتما میام
خاله باران
3 آبان 91 19:11
سلام یاسی جونم.چند روزه به یادتم ولی نشد بیام وبت.ولی ظهر بیشتر چون دوباره حافظ خوانیم اونم هویی گل کرد.سر نهار یهو برای مامانم یه بیت یادم امد.و بعدش هم یاد تو...


سلام عزیزم
قربونت برم تو که همیشه به من لطف داری و به یادمی دوستم
خاله باران
3 آبان 91 19:12
انشالله به سلامتی.حافظیه هم بریا/آخر شب.منم دعا کن...ان شالله مادرتون هم حالشون خوب باشه.


مرسی
اتفاقا خیییییییییییلی دوست داشتم برم اما نتونستم یعنی نشد که برم ایشالا دفعه ی بعد
مرسی ایشالا
خاله باران
3 آبان 91 19:13
فکر کنید ادم با سورنا بره عیادت مریض مریض را هم به تحرک وادار می کنه.یاسی عکس یادت نره ها.


واقعا خنده دار میشد نه؟
همنجوری آدم از دستش بیچاره میشه
چشم عکس هم میزارم یه کم به خود بیام میزارم حتما
خاله باران
3 آبان 91 19:13
تو هم مراقب خودت باش و سورنا...وای یاسی یادم رفت بگم.دعا تو این روزها یادت نره ها...


چشم عزیزم
محتاجم به دعات بارانی جونم چشم منم دعا میکنم
خاله باران
4 آبان 91 18:47
پروردگارا رحمتي فرما كه آنچه ذبح مي شود منيت هاي ما باشد به پاي ربوبيت تو . عيد قربان مبارك


عید تو هم مبارک گلم
مادر کوثر
7 آبان 91 7:47
سلام عزیزمممممممممممم
فکر نمیکنی یه هفته خیلی وقته تموم شده؟
کجایی تو دختر؟


سلام دوستم
ببخشید دیر کردم
مادر کوثر
8 آبان 91 18:42
یاسمین جون کجایی تو؟
دارم نگرانت میشم دختر
دلمون یه ذره شده هااااااااا

کلی هم آپ کردم و جای نظراتت خالیه


ببخش گلم که نگران شدی
منم دلم براتون تنگ شده بود مرسی عزیزم
حتما میام گلم
خاله باران
9 آبان 91 18:38
سلام عزیززززززززززززززززززززم..
خوشحالم بر گشتی.وناراحتم که خوب نیستی.انشالله همه چیز به خوبی درست می شه.نگران نباش عزیزم...عید تو هم مبارک باشه...


سلام قشنگم
مرسی عزیزم منم امیدوارم همه چیز درست شه
قربونت برم مرسی از لطفت
عید تو هم مبارک دوستم
مادر کوثر
9 آبان 91 18:47
سلام عزیزم

ممنونم از حضور و نظرات خوشگلت

امیدوارم حال مادربزگت هر چه زودتر خوب بشه

و خدا بهشون شفای خیر بده

ما رو بی خبر نذار از حال خودتون


سلام گلم
ممنون ایشالا از دعای شما
حتما خبر میدم دوستم مرسی از مهربونیات
مادر کوثر
10 آبان 91 9:43
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک


زیبا بود ممنون
همچنین بر شما هم مبارک
خاله باران
10 آبان 91 13:28
پاشو بیاااااااااااااااااااااااا.
محور دین، عروه ‏ى اهل یقین
حجت حق، مظهر جان آفرین
شد به جهان ماه رخش جلوه گر
هادى دین، زاده‏ ى خیر البشر
ولادت امام هادي(عليه السلام) مبارك باد



میام عزیزم
مرسی عید تو هم مبارک گلم