سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سورنا توپولی

تعطیلات

1390/4/8 18:09
نویسنده : یاسمین
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان کوچولو و بزرگم

ما داریم به تعطیلات بابا کامبیزم نزدیک می شیم وسه همین میریم مسافرت و مامانم باید خریدهاشو بکنه و کم کم ساکمون رو جمع کنه که واسه مسافرتمون آماده شیم فعلا که توی برنامه مون شیراز و تهران رو داریم شاید شمال رو هم بریم چالوس پیش عمو سعدی اینا و انزلی پیش خانواده ی بابام آخه اونا هنوز منو ندیدن و دلشون واسه دیدن من داره پر می زنه (اینو دختر دایی بابام که با مامانم هم خیلی صمیمی هستن گفته به مامانم) من اونجا که برم کلی عکس می گیرم و بعد که اومدیم توی وبلاگم می ذارم حتما.

گفتم حالا تا این حد بهتون خبر بدم که وقتی نیستم نگرانم نشیدخجالت

من الان میرم دیگه چون مامانم کار داره و میخوایم بریم واسه من یکم خرید کنیمخیال باطل

تا قبل از اینکه بریم مسافرت بازم سعی می کنم بیام و یکی دو تا عکس از خودم بذارم که وقتی نیستم و دلتون واسم تنگ شد نگاش کنیننیشخند

مرسی دوستون دارم بای بایقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آتین
2 خرداد 90 17:36
به سلامتی ایشالا...
خوش بگذره


سلامت باشید
مرسی جاتون خالی بود
واسه من آدرس وبتون رو بذارید تا منم بتونم بهتون سر بزنم
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:18
سبدی هست در اندیشه ی من
که پر از گل بدهم هدیه به تو
غافل از آنکه تو خود ناب تری
یک جهان گل بخورد غبطه به تو
سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم


سلام
مرسی از لطفتون
منم این روز رو به همه ی شما تبریک می گم
negin
10 خرداد 90 12:35
سلام وب قشنگي داري . شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .


سلام
مرسی عزیزم
لطفا آدرس وبتون رو واسم بذارید تا بهتون سر بزنم
سحر
30 خرداد 90 9:44
عزیزم امیدوارم بهتون خوش بگذره

جای ما رو هم خالی کنید

بوس


مرسی گلم ما از سفر برگشتیم
جاتون خالی بود
منم بوس
مامان فرشته
30 خرداد 90 13:44
سلام عزیز دلم خوبی ؟
من عاشق پسمل خوشگلت شدم
ای جونمممممممم قربونش برم ماشاا... چشمم کف پاش خیلی نازه
خاطرات سفر رو بنویس عزیزم تا لذت ببریم
بوسسسسسسسسس


سلام عزیزم
مرسی که با همه ی مشکلات حاملگیت به من سر زدی ممنونم ازت
چشات قشنگ می بینه ایشالا تو هم زود دخمل نازمونو بیار واسمون تا ببینیمش جیگر طلا رو
منم بووووووووووس
خاله الی
3 مرداد 90 21:11
الهی قربونت برم عزیزم که انقدر بزرگ شدی گلم کامبیز کوچولو ازی ونوشین عاشقت شدن


جیگرتو خاله الی میبینی من چقدر بزرگ شدم؟ مرد شدم واسه خودم
مرسی منم عاشق همتونم
خاله الی
14 مرداد 90 23:11
ماشالله قربونت برم که انقد بزرگ شدی زود زود بیا دیگه میخوا م بخورمت جیجر طلا


مرسی خاله الی جونم حتما میام ولی روزی که میام احتمالا یه روز بیشتر شیراز نیستم دارم میرم محلات و تهران و شمال و .....
ولی یه جوری با مامان یاسی از قبل هماهنگ کنید که حتما همدیگه رو ببینیم
الی گلم منم دلم واست تنگ شده جیگر میام حتما می بینمت