سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سورنا توپولی

اطلاعیه ... اهم اهم ....یه خبر خوب .... ک ک ک

1391/7/9 13:04
نویسنده : یاسمین
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

میدونم می دونم خیلی بد قولی دارم می کنم ولی ببخشید به خدا تقصیر خودم نیست لب تابم مریض شده چند روزه حالا هم رفته بیمارستان امیدوارم امروز و فردا دیگه درست شه که من دق کردم

با لب تاب کامبیز هم که میام وب انگار اومدم مهمونی و راحت نیستم خونه ی خود آدم یه چیز دیگه استنیشخند

واسه همین هنوز موفق به گذاشتن عکسا نشدم

پس معذرت می خوام

ولی هدفم امروز از اومدن این بود که یه خبر خوب که امروز بهم داده شده رو با شما شریک شم و خوشیهامو باهاتون قسمت کنم

می گن اگه خوشیهاتو با بقیه قسمت کنی چند برابر میشه واگه غصه هاتو با بقیه در میون بزاری کمتر میشن و سبکتر

خب بالاخره خبر اینه که..........

.............

..............

بابا کامبیزم دکترا قبول شده با رتبه ی 23 از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران در رشته مدیریت بازرگانی یوهووووووووووووو

منکه کلی خوشحالم هرچند یه مقدار شرایط برای من سخت تر میشه 

از این به بعد هفته ای حداقل دو روز رو باید با سورنا تنها بمونم خونه که خیییییییییییلی برام سخته احتمالا دیگه کلا دق می کنم

ولی به موفقیت بابا جون می ارزه اشکال نداره

نمی دونم اگه یه وقت نتونم دووم بیارم میرم شیراز برای زندگی که اونم باز مشکلات خودش رو داره واقعا نمی دونم چه میشه کرد

ولی بابایی میگه فعلا در این مورد صحبت نمی کنیم تا من یکشنبه برم ثبت نام کنم خیالم راحت شه که حتما قبول شدم(آخه هنوز باورش نمیشه) بعد با هم صحبت می کنیم منم گفتم okkkkkkkk

خب اینم از خبر خوبم

من برم دیگه کلی کار دارم باز میام پیشتون

دعا کنید همه چیز برام خوب پیش بره

و اینکه لب تابم درست شه زودتر تا بتونم با عکسام بیام.

ممنون

دوستون داریم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله باران
6 مهر 91 21:43
سلام عزیزم...
عیدتو هم مبارک باشه.چرا ناراحتی؟تو که خدا را شکر خبر به این خوبی داری؟
به آقا کامبیز از قول من تبریک بگو.کم کم عادی می شه.خودت را عادت می دی و مشغولیت پیدا می کنی.تازهههههههههههههههه.گاهی دور بودن شیرینی زندگیه....البته کمش...


سلام قشنگم
نمی دونم بارانی دلم بدجوری گرفته
دعا کن همه چیز خوب پیش بره گلم
شایدم به قول تو شرایط عادی بشه بعد البته همینطوره همیشه آدم خودشو با شرایط وفق میده قبول دارم ولی امیدوارم سخت نشه
خاله باران
6 مهر 91 21:43
عیدت خیلی خیلی مبارک


مرسی عروسکم برای تو هم مبارک باشه
بوووووووووووووووووووووووووووس
.نینی گوگولی nazii
7 مهر 91 15:52
یوووووووووووووووهوووووووووووووووووو=
D>
کللللللللللللللیییییییییی تبریک
به کامبیزم کللی از طرف من و رضا وخونواده تبریک بگووووووووووووو
یه عالمه خوشحال شدم
غصه نخور جیگر مطمئن باش همه چی روبه راه میشه..... با شناختی که ازت دارم مطططمئنم میتونی جیگر بازم کللی تبریک

قربونت برم مرسی عزیزم از لطف تو و مامان اینا و رضا
همه لطف دارید به ما
می دونی آخه انتخابایی که میتونم بکنم برای ادامه همه اش سخته یعنی راحت توش نیست یا باید بیام تهران با مامان اینا ی کامبییز زندگی کنم
یا لامرد بمونم و چند روز رو تنها باشم
یا برم شیراز خونه اجاره کنم و کامبیزم کمتر ببینم
همه اش سخته

.نینی گوگولی nazii
7 مهر 91 19:44
نمیتونی لامرد بمونی و یه چند روز یلدا بیاد پیشت؟؟ یا اون چند روز و بیای تهران دقیق چند روزه


نه یلدا خودش کلاس و دانشگاه داره
منم نمی تونم هر هفته دو سه روز بیام تهران و برگردم هم از نظر خستگی و وقت هم از نظر هزینه ارزش نداره عزیزم
حالا ببینم چی میشه یه کاریش می کنیم دیگه آخرش که چی؟؟؟
ستاره زمینی
8 مهر 91 16:40

تبریک به خاطر قبولی بابا سورنا ماشالا با رتبه عالی موفق باشند.


ممونم عزیزم ایشالا روزه عزیزای شما باشه
فروغ
8 مهر 91 23:33
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یاسی ایولللللللااااااااااا یوهووووووووووووووووووووووووو خییییییییییلی خوشحال شدم تبریک تبریک جیگرم به آقا کامبیزم کلللللللللللی تبریک بگو
باید جشن بگیریماااااا اینجوری قبول نیست
اصلا" نگران نباش گلم ارزش داره هفته ای شیفت عوض می کنیم میایم پیشت ناراحتش نباشیااااااااااا خب قربونت برم؟

مرسی عزیزم لطف داری قربونت برم آخه شماها خودتون درس و دانشگاه و زندگی دارید من حتی راضی نیستم به بچه های اینجا زحمت بدم هرچند که مونا دیروز کلا پیشم بود ولی بازم نذاشتم شب رو بمونه خودش زندگی و شوهر داره نمیشه که الاف زندگیه من بمونه
کم کم بهتر میشه
مریم هم تا عید ازدواج میکنه میات اینجا دیگه تنها نمی مونم
ماندانا
11 مهر 91 11:32
مبارکه به سلامتی ایشالا سورنا هم که بزرگتر شد شما درستو ادامه میدی آقا کوچواوتون هم دانشگاه قبول بشه خبرشو بهمون بدی یاسمین جان فایتینگ


مرسی مانی جون
آره ایشالا منم بتونم دوباره برگردم به دانشگاهیعنی میشه؟؟
قربونت برم مرسی که سر زدی به مافایتینگ