سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سورنا توپولی

سلااااااام

1391/5/23 21:11
نویسنده : یاسمین
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم

مرسی از اینکه به یاد ما هستین و به ما سر میزنید

من نظراتتون رو خوندم ولی هنوز نتونستم جواب بدم

جالب توجه باران عزز و قشنگم من الان محلاتم و فردا دارم میرم تهران و یک هفته ای هستم بعد میرم کلا شمال کشور مازندران و گیلان

واسه همین با موبایلم میام وبت عزیزم ولی نمی تونم آپ کنمنیشخند

دلم برای همگی تنگ شده

اگه تونستم بازم میام ولی چون کافی نتم الان نتونستم از سورنای جیگرم عکس بزارم براتون میام و بعد جبران می کنم

سالم و خوش باشیدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله باران
27 مرداد 91 2:41
دلم تنگ شده.نیستیییییییییی.همه هم این چند روز میرند...


منم دلم تنگه عززززززززیزم
مادر کوثر
28 مرداد 91 10:57
آخییییییییییییی عزیزمممممممممم
خیلی خیلی جاتون خالیه
انشالله بسلامتی و بهتون خیلی خوش بگذره


مرسی عزیزم ممنون که به یادمون بودین
مامان ترانه
28 مرداد 91 21:51
خوش بگذره


ممنون عزیزم جاتون خالی بود
مادر کوثر
6 شهریور 91 11:55



خاله باران
6 شهریور 91 23:35
امروز مامان کوثر صندلی صورتی سورنا را گذاشته بود.بهش گفتم دلم برای یاسی نقطه شده....من گریهههههههههههههههههههههههههه گفتم سورنا ببینه خودش را دور از جون می کشه... من توپولی می خوام...

جدا ؟ اونا هم صندلی صورتی دارن باید برم سر فرصت ببینم حتما
قربون دلت برم مهربونم
مامان آروین
21 شهریور 91 16:46
سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی ایشالا خوش بگذره
مامانی خیلی وقته به ما سر نمیزنید دلمون براتون تنگیده



سلام گلم مرسی به همچنین
خیلی گرفتار بودم ببخش عزیزم حتما میام پیشتون می دونی که من عاشق آروین عزیزمم
فروغ
2 مهر 91 10:08
سلام قلبونت برم ما دیگه صبرمون تموم شد زودی بیا برامون تعریف کن و عکس بذار یاسی جونم


سلام عشقم چشم حتما میام جیگرم
مادر کوثر
2 مهر 91 12:14
سلام مامانی
یه چند روزه دیگه صبر کنیم
میشه دو ماه که ندیدیمت

پس کی میای؟ دلمون ترکید


سلام عزیزم قربون دلت برم اومدم میام وبتون حتما
ممنونم از محبتت:"*