سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سورنا توپولی

بدترین شب زندگیم

1390/11/24 16:30
نویسنده : یاسمین
497 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یکی از بدترین شبای زندگی من بود

از زمانیکه از شیراز برگشتیم گل پسر من کمی آبریزش بینی داشت (که من فکر میکردم واسه دندوناشه که داره در میات) و کمی هم تب داشت

ولی دیشب تب خیلی شدیدی کرد و هرچی هم که استامینوفن میدادم اثر نمی کرد

اصلا انگار نه انگار که دارو خورده

فقط جیغ می زدو با حالت ناله گریه میکرد و مثل یه تیکه گوشت مذاب تو بغل من افتاده بود

وقتی شیر میخورد از شدت گرمای دهنش سینه ی من میسوخت

من کلی ترسیده بودم و کلی هم گریه کردم آخه از وقتی بدنیا اومده بود تا دیشب هیچ وقت اینجوری مریض نشده بود بچه م

همه اش میگفتم خدایا بچه ام رو دست تو سپردم

چیکار کنم آخه؟چجوری تبش رو بیارم پایین؟

الهی بمیرم بچه ام چه شبی رو صبح کرد

دیدم دارو جواب نمیده لباساشو کم کردم،شلوارشو در آوردم

و یه کاسه  آب با یخ آوردم با حوله میزدم توش و به بدن سورنای خشگلم میکشیدم

هر بار که اینکارو میکردم جیغ می کشید و گریه میکرد و بدنش هم میلرزید

و من بیشتر میترسیدم ولی مجبور بودم بدنش رو خنک کنم و گرنه تشنج میکرد آخه تبش بالای 40 درجه بود

خلاصه اینکه بهتر شد و بالاخره خوابید

البته تا صبح چندین بار بیدار شد و شیر خورد ولی باز بهتر بود یه بارم واسش شیافت استامینوفن گذاشتم دوباره(آخه کلا استامینوفن رو نمی خوره اگه بهش بدم حتما بالا میاره واسه همینم دکترش از اول شیافتشو واسش تجویز میکرد)

دیگه لباس نپوشوندم بهش و تا صبح خیلی بهتر بود

تو این یکی دو روز اصلا غذا نمی خوره

صبح واسش فرنی درست کردم نخورد 

آب گرم و لیمو و عسل درست کردم بازم نخورد

ناهار هم نخورد نمی دونم چکارش کنم عصر میبرمش دکتر ببینم چی میشه

پسر قشنگم تو رو خدا زود زود خوب شو دوست دارم مامانی تو همه وجود و عشق و نفس منی

عاشقتم مامانی 

بووووووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادر کوثر و علی
25 بهمن 90 6:58
وای الهیییییییییییییییی
عزیزم تب در مورد بچه ها طبیعیه
اما هیچوقت با آب و یخ سعی نکن تب رو پایین بیاری. با آب ولرم باید مرتب دست و صورت و پاهاشو بشوری و شربت استامینفون بدی.
هر وقت بچه ها تب میکنن حداقل یک شب رو باید بیدار بمونی. کوثر منم دو شب پیش کمی تب کرده بود. هر وقت تب میکنه تا یه هفته خوب غذا نمیخوره و کلی لاغر میشه.


ممنون از راهنماییتون
من خیلی چیزی از مسائل پزشکی نمی دونم و چون اینجا تنها زندگی میکنم و مامانم پیشم نیست و نمی خوام نگرانش هم کنم چیزی نمی گم بهشون واسه همینم سر درگم میشم و میترسم
آخی عزیز دلم ایشالا هردوشون خوب بشن و ما رو از نگرانی در بیارن
سورنا که کلی لاغر شده
nazii
25 بهمن 90 13:43
الهی بمیرم سورنای گلم نکنه بچه نانازت چش خورده کللی واست دعا میکنم عزیزم.خاله نازی قربونت بشه


خدا نکنه عزیزم مرسی که همه ی آپ ها رو کامل میخونی قشنگم

الان خیلی بهتر شده ولی هنوز یکم بد آرومه
مامان آروین
26 بهمن 90 16:39
سلام
خدا بد نده سورنا جون قربونت برم خاله ایشالا هر چه زودتر خوب بشی مامانی میدونم چی کشیدی آروین منم تقریبا بیست روز پیش تبش 40 درجه بود بچم سه روز تو تب میسوخت منم کلی براش گریه کردم ایشالا که همه کوچولوها شاد و سلامت و تندرست باشن


سلام مرسی عزیزم
خدا نکنه عزیزم مرسی از همدردیت
خیلی بده واقعا ترسیده بودم الهی بگردم ایشالا آروین قشنگم هم همیشه سالم و شاد باشه زیر سایه ی مامان و بابای مهربونش
nazii
26 بهمن 90 22:52
خيييلي نگران بودم ميخواستم اس بدم ازت حالشو بپرسم ولي گفتم شايد درگيري درست نيست خدا كنه زوده زود خوب شه فداش شم من


خدا رو شکر خیلی بهتره امروز یه کم غذا هم بهتر میخورد در واقع خودش میومد هی غذا می خورد قربونش برم من
مرسی قشنگم که حالشو می پرسی
عفيفه
5 اسفند 90 17:13
خانمي سلام . الهي بگردم بچه ها وقتي مريض مي شن خيلي خيلي مظلوم مي شن.
اينم يه راهنمايي از يه جوجه پرستار:
اگه خداي نكرده باز هم تب كرد، اگه ديدي با استامينوفن تبش پايين نيومد يه شياف استامينوفن براش بذار. بعد لختش كن و ببرش زير پتو. بعد 7-8 تا دستمال داشته باش و بزن تو يه اب ولرم رو به خنك. بعد چند تا از دستمالا رو بذار چند نقطه از بدنش. يكي زير گردن و دو تا هم زير بغلاش و دو تا هم بين كشاله رانش. بعد يه دستمال بردار و اروم به صورتش بمال. اصلا دستمالو رو پيشوني ول نكن . ولي اگه صورتشو نمدار كني با حرارت بدنش اب تبخير مي شه. بعد به ترتيب با دستمال مرطوب اول شكم و سينه و بعد كمر و بعد هم دستها و پاهاشو نمدار كن ولي يادت باشه زير پتو باشه چون شايد بلرزه. بهد دستمالايي كه رو بدنش گذاشتي رو عوض كن. مي بيني چقدر دستمالا داغ شدن و حرارت رو مي گيرن. و در اخر اگه با تمام اين تفاسير تب قطع نشد بايد بچه رو با اب ولرم استحمام كني.
اميد وارم كمك كرده باشم

سلام عزیزم
ممنونم از راهنمایی خوبت
ایشالا که نیاز نشه ولی حتما استفاده میکنم
در کل که من براش شیاف میزارم چون قطره اصلا نمیخوره
خیلی لطف کردی خانومم
عفيفه
5 اسفند 90 17:15
راستي اگر غذا نمي خوره حتما گلوش چرك كرده و درد مي كنه
ايشالا كه زود تر خوب شه


نه خاله جون کلا بد غذا شده پسرمون