سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

سورنا توپولی

حرفهای جدید

1390/10/27 18:50
نویسنده : یاسمین
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا من امروز یه حرف جدید رو یاد گرفتم 

اول اینو بگم  که دیشب خاله یلدا و دایی شاهین اومدن خونه ی ما و من امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم و دیدمشون کلی ذوق کردم و هی خودمو واسشون لوس میکردم

قبل از اینکه از خواب بیدار بشم مامانم اومد یه نگاه به من بندازه دید من به این صورت خوابیدم

ثق

و دستم هم به ساعت بابام بود فکر کنم یه بار بیدار شده بودم و می خواستم با ساعت بازی کنم دیدم هنوز خوابم میومده دوباره خوابیدم

آهان می خواستم حرف جدید رو بگم

عصری مامانم با خاله یلدا باهم حرف می زدن تا گفتن آره منم چند بار پشت سر هم گفتم آیه (آره)

مامانم کلی ذوق کرده و از اون موقع تا حالا هی 100 دفعه جلوی من گفته آره تا منم تکرار کنم منم فقط 10 دفعه اش رو تکرار کردم و هی اذیتش میکنم و نمی گم

الان دیگه کم کم می تونم منظورم رو بهشون بفهمونم 

دیگه دارم بزرگ میشم دیگه

روزها دیگه کلی سوار تابم میشم و کلی کیف میکنم از تاب بازی

امروز عصر هم با دایی شاهین کلی آلوچه خوردم اصلا نمی زاشتم اون بخوره هی داد می زدم من من به به 

یه بارهم که یکم دیر شد پامو آوردم بالا زدم زیر ظرفش

بابام میگه ای قلدر 

مامانم هم میگه ای پسر بد شکمو

خب چکار کنم دوست دارم دیگه وقتی هم که دیگه نمی خواستم هر چی دایی گفت بیا سورنا به به می گفتم نه و تند تند دستمو تکون میدادم

اینم بگم دیشب با سر تو پله های خونه ی عمو علی اینا خوردم زمین

البته بابام پیشم بود و منو گرفت ولی با اینحال چون ترسیدم کلی گریه کردم

خب دیگه من میرم بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فروغ
28 دی 90 12:32
امتحانا بد نیست یاسی جونم.وااااااااااااای عزیزم چه با مزه خوابیده جیجلمون.یاسی چقدر موهای بلند بهش میاد موهاش هم لخت شده هم رنگش روشن شده به نظرم.نمک بذار کنارش


قربونت برم ایشالا موفق باشی
مرسی جیگر لطف داری آره موهاش داره روشنتر میشه
ممنون که بهش سر میزنی جیگرم
G.CuTe
1 بهمن 90 18:58
سلام یاسمین جون!ببخشید دیر سر زدم!
واقعاً وقت نداشتم؛اصلاً از امتحانا به اینور کمتر هم آپ میکنم ...
+وای خدایــا چه نــاز خوابیده!
+آخی اشکال نداره؛بچه ها تو این سن و سال خیلییییی زمین میخورن سریع هم گریشون میگیره
+حرف جدیدش هم مبارک


سلام قشنگم مرسی که سر زدی میدونم عزیزم خیلی گرفتاری
انشالا همیشه موفق باشی
مرسی جیگرم آره خیلی زمین میخوره
G.CuTe
1 بهمن 90 19:00
راستی یادم رفت بپرسم!زلزله هـا تموم شد یـا نه؟


تموم نشده گلم ولی کمتر شده و قدرتش هم کمتر شده
مرسی که به یادم بودی