سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

سورنا توپولی

بازم زلزله؟؟!!

1390/9/22 16:38
نویسنده : یاسمین
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی نی نی ها و مامان های گلشون

ما بعد از یک هفته از شیراز اومدیم 

ولی چشمتون روز بد نبینه همین که رسیدیم شبش ساعت 1 شب یه زلزله ی کوچولو زد من پیش خودم گفتم وا یعنی بازم زلزله میومده تو این 1 هفته؟

بد تر هم شد صبح ساعت 6.15 دقیقه بود که دوباره یه زلزله زد ولی شدیدتر از شب و با مدت زمان بیشتر

ولی زود تموم شد واسه همین ما خوابیدیم

نیم ساعت بعد دیدم زمین چنان غرش وحشتناکی میکنه و خونه ی ما که طبقه ی دوم هم هستیم با شدت هرچه تمام تر تکونای وحشتناک میخوره و از همه جای خونه صدای افتادن وسایلا و شکستن میومد

داشتم سکته میکردم فقط سریع لباس پوشیدم و به کامبیز میگفتم سورنا رو ببر تا من بیام

اون بیچاره هم که شوکه شده بود خشکش زده بود

زود سرنا رو بلند کردو منم لباس مانتو پوشیدم و یه کت واسه سورنا برداشتم و ساکشو زدم زیر بغل و دویدم بیرون

لازم بذکره که بگم شدت زلزله 5 ریشتر بود و به مدت 15ثانیه میزد

ما سریع رفتیم پیش دوستامون و دیدیم اونا هم تو این سرما اومدن بیرون

از اون روز به بعد تا الان که فقط دو روز می گذره

60 تا پس لرزه ی شدید و کم داشتیم

از ترس همه ی شهر تو کوچه و حیاط می خوابن

ما هم خونه ی علی جون و میترا جون هستیم چون اونا طبقه ی پایینن و ماها همه دم در می خوابیم که بتونیم در صورت نیاز راحت فرار کنیم

چون خیلی هوا سرده و میترسم سورنا سرما بخوره

خلاصه اینکه دعا کنید واسمون

همه تون رو دوست داریم

بای بای ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

G.CuTe
20 آذر 90 21:24
منم خیلی یوئی رو دوست دارم
راستی یاسمین جون آهنگ وبم آهنگ مـَـندی از سوکی هست که از این لینک
http://s2.picofile.com/file/7203158167/05_Mandy.mp3.html

میتونی دانلودش کنی!البته این لینک توی وب وحیده جون بود واسه همین گفتم چه کاریه که باز منم آپلود کنم و گفتم همین لینکو بهت بدم
+ای بابا ! من به جای شما خسته شدم انقدر زلزله اومد

مرسی قشنگم دانش کردم لطف کردی
+آره والا قطعم نمیشه دیگه به روی ویبره بودن عادت کردیم تو این چند روز
فروغ
22 آذر 90 13:18
سلام یاسی جونم الهی بمیرم چه وحشتناک!!!!!!!!! خوب کاری کردین رفتین اونجا خیلی خیلی مواظب خودتون و سورناجونم باشین خدا رحم کرد دوست دارم فدات شم


سلام قشنگم خدا نکنه
آره بهترین کاری که میشد کرد همین بود
منم دوست دارم عزیزم