سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

سورنا توپولی

دندون جدید (دندون سوم من)

1390/5/5 17:35
نویسنده : یاسمین
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گل من فرشته

امیدوارم همه تون خوب بوده باشید

من بعد از تقریبا 1هفته دوباره تونستم بیام توی اینترنت آخه اینترنتمون خراب بود ناراحت

خب خبر جدید اینکه من دیروز یعنی 3 مرداد 90 دندون بالای سمت راستم در اومد مامانم خیلی خوشحال بود و ذوق کرد

اللبته اول خاله یلدا فهمیده بود و به مامانم گفت من چند روز بود که خیلی بد خواب شده بودم و شبا اصلا نمی خوابیدم

باباجونم حدس زده بود که امکان داره من می خوام دندون در بیارم به مامانم گفت وقتی می خواست دندونای پایینش هم در بیات همینجوری چند شب بی خواب شده بود

و دیدیم که بله درسته حالا من تبدیل میشم به یه خرگوش کوچولو و ناز و صد البته توپولی مپلیبغل

خب دوستای عزیزم تا آپ بعدی بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)