سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سورنا توپولی

اطلاعیه

1390/4/8 18:08
نویسنده : یاسمین
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای عزیزم

من از این به بعد خاطرات سفرم رو توی صفحه ی سفر در همین وبلاگ می نویسم

اینجوری می تونم خاطرات روزانم رو هم همینجا مثل همیشه بنویسم چشمک

مرسی که به من سر می زنیدفرشته

حالا یه عکس که مال امروز هستش رو می ذارم خجالت

من امروز توی تابم نشسته بودم و داشتم با ببعیم بازی می کردم که بابا از دانشگاه اومد و با من بازی کرد و منم براش خندیدم و مامان هم این عکسا رو ازم گرفت

ببعی

البته اینجا داشتم ببعی بیچارمو می خوردمخندهخنده

اینم از خنده ی من

فعلا من میرم دیگه دوستون دارم بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرشته
2 تیر 90 10:48
الهی قربون اون خندهات بره خاله بوسسسس


خدا نکنه خاله جون منم بووووووووووس