سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سورنا توپولی

خدای لیلی!!!

1391/7/16 0:20
نویسنده : یاسمین
411 بازدید
اشتراک گذاری
روزی مجنون از میان سجاده مرد نمازگزاری عبور کرد.
مرد گفت: هی!
مگر نمی بینی که با معشوق خود راز و نیاز میکنم؟
مجنون گفت: من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم
تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟!
 
وای اینو الان یه جایی خوندم خیییییییییییییلی برام جالب بود گفتم شما هم بخونید
واقعا جالب بود نه؟؟؟
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آروین
16 مهر 91 15:22
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . .




ممنون عزیزم واقعا منم امیدوارم همیشه معصومیت و این خنده های زیبا براشون بمونه هرچند...
مرسی گلم
خاله باران
17 مهر 91 0:37
خیلی زیبا بود...جالب توجه کسایی که تا می گی چه دم از خدا و پیغمبر می زنند و هی دل ادم را می لرزووند...ممنون یاسمین جونم...بوووووووووووووس


آره واقعا تعدادشون کم هم نیست اینجور آدمها
خواهش میکنم عزیزم قابلی نداشت
.نینی گوگولی nazii
19 مهر 91 22:41
معععععععععرکه بود


قربونت برم عزیزم
ستاره زمینی
22 مهر 91 8:56
خیلی زیبا بود مرسی.


خواهش می کنم گلم
مادر کوثر
22 مهر 91 13:59


قبلا دیده بودم
ولی بازم دیدنش عالی بود


ممنون
آره خیلی خشگل بود من خوشم اومد