سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سورنا توپولی

18 ماهگیت مبارک پسر گلم

1391/2/19 11:04
نویسنده : یاسمین
975 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره 18 ماهگی اومد و من از یه هفته قبل استرس داشتم

می پرسید چرا؟!

برای خاطر قول بزرگ (واکسن 18 ماهگیه عزیز)

من که دیشب رو از شدت استرس درست نخوابیدم

تازه چند تایی هم کابوس دیدم تا صبح

خدا رو شکر واسه بیدار کردن سورنا برخلاف تصوراتم مشکلی نداشتیم و خیلی خوب و خوش اخلاق بیدار شد و آماده شد واسه دد رفتن

بچه ام نمی دونت که چه دد ای داره میره

اول واسه چک قد و وزن رفتیم که گفت قدش خوبه ولی وزنش کم شده که اونم به دلیل نخوردن غذا و فعالیت بیش از حد در طول روزه(خیلی حالمگرفته شد چون معمولا خوب وزن می گرفت)

واسه قد و وزن گرفتن کلی جیغ زد و گریه کرد که اصلا دلیلشو نمی دونم

بعد رفتیم واسه واکسن بازم برخلاف تصورات من خیلی شلوغ نبود (آخه تو لامرد فقط هفته ای 1 بار اونم فقط همون یک مرکز بهداشت واکسن 18 ماهگی رو میزنه) خب طبیعتا من انتظار داشتم خیلی شلوغ باشه که خدا رو شکر نبود و ما تو گرما معطل نشدیم

کلی هم پسرم گریه کرد واسه واکسیناسیون ولی بعدش تا از اونجا اومدیم بیرون ساکت شد

بردیمش براش به به خریدیم و اومدیم خونه

من تا کامبیز بود تند تند کارای غذامو کردم واسه ی سورنا هم رو جای واکسنش روغن زیتون مالیدم و کمپرس یرد گذاشتم براش(که البته خوشش نمیومد و آخر هم نذاشت درست انجامش بدم)

همه ی چیزایی که من بدترین شکلش رو تصور کرده بودم اونجوری نشد خدا رو شکر امیدوارم خیلی تب نکنه و پسرم اذیت نشه

در آخر اینکه گل پسرم عاشقتم مامانی امیدوارم همیشه سالم و شاد در کنار مامان یاسی باشی

راستی پسرم منو میتونه صدا کنه قشنگ میگه یاسی

اولین باری که گفت کلی ذوق مرگ شدم و هی میگفتم سورنا بگو یاسی اونم میخندید و میگفت یاسی یاسی

18 ماهگی مبارک عسلمماچ

بعد میام ازت عکس میزارم عزیزم

بووووووووووووووووووووسبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

.نینی گوگولیnazii
19 اردیبهشت 91 20:53
مبارکااااااااااااااااااااااااا
چوکاهه چوککااااهه
عسیسم.فداش شم.
منم که از شنبه تا 3شنبه UNI وقتی میام میبینم نت چه ققققد عوض شده
راستی خیییلی خوشحالم که میگه یاسی.بهش یاد بده بگه نازی بروزن یاسی


جیگرت برم سلامت باشی
کومااو کومااو
خسته نباشید فکر کنم با میان ترما بدجور مشغولی نه؟
آره من خوشحالم
حتما بهش یاد میدم البته میگه نازی ولی به منظور نوازش کردن خودش میات منو ناز میکنه میگه ناسی ناسی
.نینی گوگولیnazii
20 اردیبهشت 91 20:53
خوبه . ناسی هم خوبه مخلوطی از نازی و یاسی


آره دقیقا
.نینی گوگولیnazii
20 اردیبهشت 91 21:07
یاسی جوووووووووونم یه چیز جالب.یه وبلاگ یافتم که نویسنده اش میگه کره ای هستم و تو ایران زندگی میکنم راست و دروغشو نمیدونم اینم آدرسشه http://sarahanda.blogfa.com/
وبلاگش فک کنم مخصوص لی مین تو ا
فکر کنم پسره میگه اسمش lee jin wook ا


جدا؟ایول الان میرم ببینم چه خبره
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:57
18 ماهگیت مبارک گل پسر،خدارو شکر که همه چیز خوب بوده،ایشاالله تب نمی کنه و زیاد اذیت نمیشه.
مامانی مهربون تا این نی نی ها بزرگ بشن ما مامان ها صد بار میمیریم و زنده میشی خدا همشون رو سالم زیر سایه خودش نگه داره


خدا رو شکر تب نکرد و الان خیلی بهتره ممنون عزیزم
آره واقعا تا این فرشته ها بزرگ بشن ما داغون میشیم