سورناسورنا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

سورنا توپولی

با تاخير تولدت مبارك دوست مهربونم ^_^

1391/10/7 19:59
نویسنده : یاسمین
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي دوستاي گلم

من الان تو كافي نتم و خييييلي دلم براتون تنگ شده دلم براي نت خونگي تنگ شده چون از خونه با حوصله مي تونم بيام به همه دسر بزنم و واسه تون بنويسم

بگذريم يلداي همگي مبارك باشه هر چند كه ديره اما دوست داشتم نوشته باشم براتون

اميدوارم زمستون خوبي رو شروع كرده باشيد

و ديگه اينكه مي خوام تولد دوست عزيزي رو تبريك بگم كه روز 26 آذر تولدش بود

تولدت مبارك عزيزم اميدوارم در زندگيت به بهترين ها برسي و در تمام مراحل زندگيت علاوه بر موفقيت هميشه سالم و شاد باشي

ببخش كه دير شد و دلم مي خواست خيلي بهتر از اينا برات يه تولد قشنگ بگيرم اما تو شرايط مناسبي نبودم

دوست دارم و شادي و موفقيتت رو از خدا مي خوامماچماچقلبقلببغلبغليه عالمه بوس و بغل و عشق براي تو دوست مهربون و با معرفت و گلم

خب من بايد برم ديگه

فعلا باي باي هر وقت بتونم بازم ميام پيشتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 22:31
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


سلام چشم حتما
مامان پریسا
7 دی 91 23:47
سلام یاسی جون.
ممنون که با وقت کم باز به یادم بودی.
خیلی دوستت دارم.
سورنا جون پسر گلمو ببوس از طرفم.




سلام مریم جونم
خواهش می کنم دوستم دلم براتون تنگ شده بود
منم خیلی دوستون دارم
دختر قشنگمو ببوس برام:-*:-*:-*:-*:-*
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:38
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........


سلام عزیزم ممنونو که اومدی
به همچنین برای شما
مادر کوثر
9 دی 91 9:26


سلام عزیزممممممممممممممممممممم
وای چقد دلمون تنگ شده بوووووووووووووووووود
مرسی که اومدی پیشمون




سلام دوستم
منم دلم براتون تنگ شده خیلی زیاد:-*:-*:-*:-*
مامان میعاد
11 دی 91 18:16
سفر خوش بگذره


ممنون:-)
مامان ترانه
17 دی 91 15:07
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون


به سلامتی مبارک باشه عزیزم چشم هروقت بتونم میام حتما
مامان پریسا
20 دی 91 16:45
سلام یاسی جون دیدم انلاین هستی فکر کردم اومدی.


سلام مریم جونم با گوشیم کانکتم عزیزم دلم براتون تنگ شده خیلی زیاد:-*:-*:-*
فروغ
24 دی 91 22:45
سییییییییییییمپل قلبونت برم کجاااااااااااااییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده شیرین زبونه خوشمزه یاسمین گلی

سلام قربونت برم ما هم دلتنگتیم عزیزم
بووووووووس
مادر کوثر
26 دی 91 11:45
سلام عزیزم
با پست های مسافرت و فرار از آلودگی تهران به روزیم
خیلی خیلی هم دلمون براتون تنگ شده

سلام عزیزم خوبین؟دلم براتون تنگ شده
حتما وقتی بیام خونه میام پیشتون:-*
مامان کوثری
30 دی 91 19:11
سلام به شما دوست عزیز با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ http://temparti.blogfa.com/
saba
5 بهمن 91 12:22
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
نگین مامان رادین
5 بهمن 91 18:18
بابا کجایید فکر دل ما رو نکردید که براتون تنگ شده اساسی زودی بیایید دیگه


چششششششششم اومدیم
ما هم دلمون براتون تنگ شده بود عزیزم
مادر کوثر
9 بهمن 91 12:59
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


سلام
ممنونم عزیزم از اینکه به یاد ما بودین
مادر کوثر
16 بهمن 91 17:32
خوش اومدین دوستم



مرسی عزیزم